neděle 21. června 2020

Lipno a Stezka korunami stromů

Ve Vyšším Brodě jsme byli ubytovaní 2 noci během našeho zájezdu do Bavorska a Jižních Čech. Přesto z tohoto městečka nemám fotky, protože jsme sem přijeli vždy pozdě večer a odjížděli brzy ráno.  Nyní už balíme kufry a odjíždíme směr šumavské hvozdy a domů na Moravu. Opět se zastávkami na zajímavých místech. Tím prvním je rozhledna Stezka korunami stromů nad lipenskou přehradou. Na mapce vidíme, kde jsme se tam pohybovali.

Vyšší Brod
A jsme v Lipně nad Vltavou na parkovišti pod horou Kramolín, kde stojí rozhledna Stezka korunami stromů. My se vyvezeme lanovkou a zpět půjdeme pěšky
Jsme tu opět mezi prvními, to je super. No ono už je září a hlavní sezóna je za námi. Už se nenechme rušit a stoupejme pohodlně, bez námahy za nádhernými výhledy. Takhle krásně mělo být i včera na Orlím hnízdě. Ale jeden nemůže chtít všechno.

Snad nám počasí vydrží i na další výlet. Podíváme se na Boubínské jezírko.

1. Maruško, děkuji.
    Na začátku července jedeme na týden na Lipno a díky tvým fotkám, těším se ještě víc.
    Krásnou neděli.

1. To už máte za pár a tak vám přeju hlavně pěkné počasí. Ono se to nyní vyprší a pak už má být hezky, dokonce vedra na koupání. A určitě pojedeš svým autem, tak můžeš navštívit spoustu krásných míst v okolí. :)

2. Maruško, na Lipně jsem nebyla od dětství, moc děkuji za příjemné fotky. Manžel tam byl před pár lety pracovně, myslím nějaké školení, užili si i tu stezku...
    Pa, Helena

1. Pro mne je Šumava taková srdcovka. Pocházím od Domažlic a s tátou jsme hodně cestovali a šlapali po horách. Sice si toho z dětství moc nepamatuji a tak si to nyní trochu oživuji. I do rodiště jsem se vrátila 2x a ty dovolené byly natřískané programem. :)

3. Je, tak tady to znám. Tam jsme byli před třemi roky na dovolené cela rodina i s vnoučaty a moc se nám tam líbilo.S vnoučaty jsem tam blbla na těch pohyblivých atrakcích, zkoušeli jsme zvuky dřeva, prostě si to užívali. Jen nás z Lipna nakonec vyhnal pořádný slejvák .Moc krásné fotografie a pro mě i vzpomínek na super krásnou dovolenou. Dékuji za krásnou procházku.

1. Také jsem si to tam užívala. Michal se bojí výšek a vzdal to docela brzy. Sice nahoře trochu foukalo a tak jsem se na tom širokém chodníku cítila trochu nesvá, ale super, Také jsem natáčela. mám video, byla jsem nadšená.

4. Na Lipně jsem byla a moc se mi tam líbilo.Ale na stezce v oblacích ne,to tam asi ještě nebyla.Je to už hodně let.
    Maruško,nádherné fotografie,děkuji

1. Také děkuji Jitko. Krajina kolem Přehrady je krásná i bez rozhledny. Těch rozhleden za poslední roky přibylo straně moc a podobných jako tahle také. Líbí se mi, že je tam spousta poučení v podobě her i pro děti.