pondělí 8. června 2020

Polička

 

V Poličce jsme přestupovali na cestě ze Svojanova do Litomyšle. Nejeli jsme až na autobusové nádraží schválně, vystoupili jsme u mostu, abychom se mohli trochu projít parkem, městem a prohlédnout si zbytky městského opevnění s branami. 



Na hradby se dá vyjít, ale branka na kovové schody byla v době naší návštěvy zamčená. 


Naše trasa městem


Myslím si, že už jsme toho dneska našlapali dost a dost a už se docela těším zpět do Litomyšle. Na autobusovém nádraží v Litomyšli mají i jakousi cukrárnu nebo pekárnu s posezením. Přesvědčili jsme se, že si zasloužíme nějakou dobrůtku.


Hezký den


2 komentáře:

  1. V Poličce jsem ponejvíc pracovně, ale místa s hradbami, tu cestu, co si nafotila, tu mám moc ráda.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, snažíme se trochu poznat i města, která jsou jen přestupnými stanicemi. Líbí se mi, že je v Poličce i tyk velký rybník. Sice jsem fotila, ale bylo to proti slunci a tak fotky nic moc. Města se zbytky opevnění na mne vždycky dýchnou historií a líbí se mi.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.