neděle 12. července 2020

Koupel v ranní rose





17 komentářů:

  1. Perfektní fotografie Maruško. Mám moc ráda momentky s kapkami deště nebo rosy. Jsou vždy krásné ty korálky rosy na okvětních lístcích všech druhů květin, zvláště u růží nebo také na listech keřů i trav. Tobě se to povedlo nafotit na 1***** přeji ti krásný nedělní večer, dobrou noc a příjemný vstup do dalšího letního týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, to jsou překrásné fotky!
    Děkuji a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné orosené fotografie.
    Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Focení jsem si užívala. Hezky den.

      Vymazat
  4. Maruško,to jsou překrásné fotografie.U nás taková krásná rosa skoro nebývá a teď ani nepršelo a tak si musím kapičky,pokud chci fotit nastříkat rozprašovačem.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás nyní jsou často ráno mlhy, jako by už byl podzim. Také jsem chodívala někdy s malým postřikovačem, ale nešlo mi docílit toho, aby byly kapičky krásně poskládané na hraně listů nebo okvětních lístků. Vždy jsem je novým postříkáním shodila. Přece jen ten tlak při postřiku je docela silný. Chtělo by to nějaký mlhovač.:)

      Vymazat
  5. No nádhera! Ty to máš tak krásně ostrý....

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera ty kapičkové fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem měla příležitost, když jsem na chatě spali. Letos tolik vody a já mám kapičkové jen tyhle. :)

      Vymazat
  7. Úžasné snímky, Majko! Já už bych tohle asi nezvládla, moc se mi třesou ruce (nebo hodně funím). ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, také se mi třesou ruce. Však jsem hodně nepodařených smazala. Ale užívala jsem si to. Na tom listu kedlubny ty kapky byly duhové a to se mi moc nepovedlo zachytit.

    OdpovědětVymazat
  9. Čistý, krásný fotky, umíš.
    Vzdávám hold, skutečně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.