sobota 18. července 2020

ZOO Brno a koupání v přehradě

Bystrc, je část Brna, kde jsme byli ubytovaní a tak by byl asi hřích, kdybychom se nepodívali do ZOO, která je v této části města. Byl horký den a v plánu je tedy dopoledne ZOO a odpoledne koupání.
Přiznám na rovinu, že v této ZOO se toho moc nezměnilo od doby mého dětství. Možná bych neměla srovnávat, ale brzy po vstupu nás vítají klece a zvířata zalezlá před očima návštěvníků už hned ráno. Vůbec mne nebavilo fotit ta zvířata v odrbaných klecích. ještě že tu mají pandy červené, což je naše oblíbené zvířátko. 

Vidíte pandy? Spousta lidí se prošla kolem, jen se rozhlédli po výběhu a prý tu nic není. 

No proč by měla panda červená běhat někde po zemi, když může šplhat po vysokém stromě? Ten pandí výběh musím pochválit. Plošně nebyl velký, ale to není potřeba. Ten strom pandám poskytl nejen útočiště, ale i zábavu. A nám také. 
V ZOO jsem natočila i krátké video a hlavním hrdinou je samozřejmě panda červená. Video najdou zájemci na konci příspěvku
I ta surikata je nějaká divná nebo ne? 
Terária zrovna nemusím, ale když už jsme tady.
Bílí vlci mají mladé a tak je samec zatím oddělen od smečky. 
Bílý medvěd mi přijde někde dole hluboko pod námi opuštěný a tak jen spí a spí. 
V ZOO je restaurace U tygra. Má prosklené stěny, a můžete se tedy kochat pohledem přímo do tygřího výběhu. Tak hlásá propagační materiál restaurace.
Stěna prosklená je, jídlo dobré, ale tygří výběh zarostlý, jakoby tam tygr nikdy nebyl. Takže tygra jsme neviděli. 
Brněnská zahrada je hodně rozsáhlá, dost se nachodíte od výběhu k výběhu. 
Ale obsahuje i jiné občerstvovací stanice a výběh pro děti.
Moc pěkný a hlavně velký výběh mají žirafy. A terasa u restaurace v této části zahrady poskytuje návštěvníkům krásný výhled na žirafí areál. Není tedy všechno špatné, jen musí být návštěvník asi trochu trpělivý, což já v tom horku nebyla. 
Jdeme se koupat. Sice bychom mohli jet tramvají, ale od našeho bydla je to k přehradě cca 30 minut pěšky a to snad ještě zvládneme.
Po koupeli přijde vhod i nějaký ten dlabanec a pivko. U přístavu je hospůdek a občerstvovacích kiosků dost. Tedy tenkrát bylo. Nevím, jak dneska po onom výpadku při nouzovém stavu kvůli koroně. 
 . 
Střípky ze ZOO - video

Hezký den. Nenechte se mnou otrávit a pokud v Brně jste, klidně si do ZOO zajděte. 



11 komentářů:

  1. Pandy jsou nádherné. Krásnou neděli i když počasí nestojí za nic ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve se všechny děti pídily v ZOO po slonech a nyní jsou oblíbené pandy červené. Jsou moc roztomilé. I tobě krásnou neděli. Slibují nám bouřky, zatím je hezky. Manžel byl posbírat slimáky na zahradě a myslel, že zmokne.

      Vymazat
  2. Procházka brněnskou zoo se mi líbila. Myslím, že každý návštěvník si tu najde to své. Pandy červené jsou roztomilé. I v jihlavské zoo je také máme.
    Video jsem si prohlédla, pozorovat zvířátka nikdy neomrzí. Papoušci jsou moc šikovní, jak si dokážou přidržet nohou střapec rybízu a obírat ho po jedné kuličce.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jihlavskou budu dlouho vzpomínat. Tam jsem se skamarádila s leopardem. :)

      Vymazat
  3. Také máme pandy rádi.V Brněnské Zoo jsme ještě nebyli,ale naše Ostravská je moc hezká.Pěknou neděli Maruško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro v ostravské jsem byla, ano je velmi pěkná, ale pandy červené tam měly vyhrazený malý výběh a hledala jsem je všude na stromech, ale vysely tam jen prázdné domečky. Takže v Ostravě jsem je neviděla. Možná je přemístili, ale cedulky nechali postaru. Na Ostravu mám špatnou vzpomínku já a jeden pán. Koupila jsem si v kiosku dvě kávy a když jsem se otočila, že si je odnesu, tak za mnou byl přímo na mně přilepený pán asi tak 45 let a jak mi ucuknul, drbnul mi do ruky a já jsem mu horkou kávu vyšplíchla na kotník. Ten mi tak strašně nadával......já se pořád jen omlouvala, ale on si fakt nebral servítky. Vůbec mi ta káva pak nechutnala. :)

      Vymazat
  4. Krásná ZOO a jak si pěkně nafotila zvířátka.S tím mám někdy problém.My se chystáme do soukromé ZOO Chleby,je to kousek od mé sestry a byla jsem tam naposledy s malými vnoučaty-Tak se těším na zvířátka a také,že uvidím,jak ZOO rozšířili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ty soukromé ZOO také ráda. Nejsou tak přečančané a je tu spíše opravdu kladený důraz na přírodu a zvířata. :)

      Vymazat
  5. Krásné a zoo i přehrada. Tam by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Pandy jsou skvělé! :-) Občas máme štěstí je vidět i u nás v Liberci, většinou ale přes den chrní zalezlé v boudě. Super fotky. Vyrazila bych k vodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti mám někdy pocit, že už to pobývání u vody nebude tak bezstarostné jako dosud. Že nás ten covid poznamená. V ostravě také byly pandy zalezlé.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.