středa 2. září 2020

Korálky pro parádu


25 komentářů:

  1. No ty se ti povedly! Ta krásná ostrost....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, od tebe mne pochvala opravdu těší. :)

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie. Přeji Ti Maruško moc krásný den. U nás se konečně ukázalo sluníčko, ale stále je chladno...jen 16 st.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravím, Jaruško, odpovídám až dneska. Články mám dopředu nastavené a kmitám mezi zahradou a jinými povinnostmi. Dneska je opravdu škaredě a to máme jít zítra třepat mirabelky na kvas. Ach jo.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky. Ráda bych se naučila takhle fotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Růženko. Ale vždy´t ty fotíš také pěkně. Já nemám zrcadlovku, jen ultrazoom a ten má nastaveno i focení na makro a tak fotím kapičky a některé detaily tím. Jo jsou ve focení jinší machři. Já bych zase chtěla fotit jako Jitka Ji-Hei, ale ta už má pokročilejší foto vybavení a to už v mém věku je zbytečné.

      Vymazat
  4. Překrásné fotky, Maruško!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a také zdravím, Heli a přeji hezké dny.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji Evi. Už dlouho jsem si nezašla jen tak fotit do přírody. Tato fotka už je myslím z loňska.

      Vymazat
  6. Koukám s pusou dokořán, nádhera ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle fakt miluji .-) Člověk by se nejraději dotkl a vlastně by tím všechnu krásu ztratil. Krásně jsi ji zachytila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se moc těším na podzim, který nabízí kapičkové pavučinky a podobné focení. Už dlouho jsem si nevyšla jen tak bezcílně za humna.

      Vymazat
  8. Maruško, dávám palec nahoru, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké korálky a fotky Maruško, díky!

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško,to jsou překrásné fotografie.Tyhle kapičky mě vždy udivují,ale venku je skoro nenacházím,aby byly takto na kytičkách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, většinou jsou hned po ránu, když padne rosa a začne vycházet sluníčko. Já to mám z našeho malého sídliště kousek do lesíku, kam hrozně ráda chodím fotit třeba pařezovky a podobně. jsem celá urousaná a mokrá, ale doma jsem za chvíli, tak mi to nevadí. Nejvíce příležitostí nabízí právě nastávající podzim. .(

      Vymazat
  11. Maruško, opět krásné fotky. Kapky jsou dokonalé! Zvlášť na prvním snímku. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.