pondělí 16. listopadu 2020

Podzimní focení

 Zatím stále nemohu do přírody, ne kvůli viru, či jiné bakterii, ale však  někteří víte. Učím se chodit po úraze.  To by člověk nevěřil, že to dá tolik práce. Že stačí pár týdnů nehybnosti a svaly i kosti zapomenou, proč v těle jsou, co je jejich úkolem. Ale nevzdávám to, jen mi je líto, že nemohu popadnout foťák a vyrazit do svého oblíbeného lesíčka, k ztrouchnivělým pařezům, mechům, houbičkám, ptáčkům.....Kochám se tedy podzimem na fotkách jiných a probírám svá stará alba.  Fotky z nich na tomto blogu ještě nejsou, tak jimi budu prokládat výlety a mé starší cesty, které budou jak z léta, z jara a jiného období. 

Mějte se krásně 

29 komentářů:

  1. Vrabčáci jsou kouzelní! Ten ořech mi připomíná jak jsme vždycky prvního září nastupovali do školy s prstama úplně hnědejma od ořechových slupek a soutěžili kdo je má hnědší....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ořechy sbírám až spadnou na zem a slupka se rozloupne a to mám na rukách pro jistotu rukavice. Ale také si pamatuju, jak mívali někteří lidé hnědé ruce. Podle toho se poznalo, že mají na zahradě ořešák. :-)

      Vymazat
  2. Maruško, vybrala jsi krásné fotky. Jedna hezčí než druhá. Kdybych musela volit jednu fotku, bylo by to velmi těžké rozhodování.
    Měj se fajn! ☺ ☼ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarmilko, i ty se měj hezky. Myslím na tebe, abys to předsvátkové šílenství přežila. Však víš, co myslím.

      Vymazat
  3. Maruško, to jsou nádherné fotografie. Umíš zachytit detaily, je to úžasné. Asi to chce pořádný foťák.
    Měj se dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, nemám zrcadlovku, ale trochu lepší kompakt. Se zrcadlovkou bych to určitě neuměla. A hlavně bych asi neměla ráda to vyměňování objektivů. Na ultrazoomu jen přepnu páčku. jen co nastavuji je clona a čas. Mám Panasonic DMC FZ 200
      Panasonicu jsem věrná od samého začátku mého digitálního focení. Ale nyní jsem si koupila FZ 300 a tu dvoustovku dala synovi. Takže než se to naučím (přece jen je to jiné), nebudu tak pohotová. :) I ty se měj dobře.

      Vymazat
  4. Krásné fotky z přírody, moc se mi líbí ty kačenky :) Držím palce, ať se ti s chůzí daří a brzy zase vyrazíš někam na pěknou procházku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Majko, ty fotky jsou překrásné. Moc se mi líbí detaily, ty je umíš vyfotit skvostně. Nejspíš se ti netřesou ruce, já už makro vůbec nezvládám. Tvoje snímky obdivoval i můj přítel, nachomýtl se k tomu, když jsem si je prohlížela. Zítra chcema taky vyrazit do přírody, má být docela hezky, tak doufám, že to vyjde! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ruce se mi zatím netřesou viditelně, ale při některých detailech je často vidět, že fotky nejsou ostré. Tak už jsem četla, že jste do přírody nejeli, ale i ta záslužná práce s kytičkami, jak jsi psala v jiném komentáři je důležitá.

      Vymazat
  6. Zapomněla jsem se podepsat, protože odesílám komentář anonymně, jak jsi mi poradila. Dík!!! ♥ Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem tak nějak vycítila, že je to od tebe. Měj se hezky.

      Vymazat
  7. Majko, fotky jsou krásné, až se tají dech. 👍👍
    Souhlasím s tebou, že tělo opravdu dokáže zapomenout. Já po šesti týdnech s nechodící sádrou jsem se v podstatě učila znovu chodit. Tak ti moc držím palce, aby ses dostala znovu do formy a mohla vyrazit. Ale nikam nespěchej, chce to čas. Držím palce.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se to učím. Dneska jsem byla na kontrole, ale bez rentgenu. Kotník je hybný v pohodě, srostlý dobře, postavit na nohu se mohu, ale při chůzi mám bolesti v nártu. Příště tedy bude i rentgen. Já mám dojem, že to bylo prasklé i tam. Ty snímky se archivují v počítači, tak si ho nechám ukázat. Možná se tam utvořil obalek, který zkostnatěl a nárt není tak hybný. Uvidím při další rehabilitaci u jiné terapeutky. Měla jsem to jen na 3x a chirurgie požádala o další se zátěží, ale moje terapeutka už je plná. A nejsou lidi, tak budu mít prý už jenom dvě návštěvy a dál budu cvičit sama doma. Já se modlím, abych to rozhýbala celé, včetně toho nártu.

      Vymazat
  8. Nádherný, barevný podzim a tvoje umění tu krásu zachytit, díky za skvělé pokoukání ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Tam je tedy rybníků, jako v jižních Čechách.
    Přeji ti, až už brzy můžeš vyrazil do přírody bez omezení na "lovy beze zbraní".

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky nádherné, ach... ty barvy! Zkrátka... kochaná jako vždy! :)

    P.S. Držím palce s uzdravováním po úraze. To bude dobré - ono to bohužel trvá, ale jak tělo zvládne rychle ochabnout, zároveň je to kouzelník, který se dokáže rychle vzpamatovat!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu. Snažím se rehabilitovat poctivě a neúnavně. :)

      Vymazat
  11. Nádhera... a neboj, zase se budeš toulat přírodou a fotit nové krásné okamžiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mi objevil nějaký problém v nártu, hlezenní kost je už OK. Něco objevila a snažila se napravit terapeutka. Chirurgie prý ještě počká na další snímek po dalších rehabilitacích rozhodne. Při chůzi mne to v nártu dost bolí a hybnost je dost omezená. ovšem se zlomeninou to prý nesouvisí. Takl nevím, zda jsem si dodatečně něco ještě neudělala. Ale budu trpělivá a cvičím poctivě.

      Vymazat
  12. Moc hezky jsi fotila Maruško. Krásné záběry jsi pořídila. Příjemný večer a pohodové dny ve zdravi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, od tebe, fotografického GURU mě to těší moc moc. :)

      Vymazat
  13. I já přeji rychlé uzdravení a kochám se - fotky jsou jako reklama na podzim!
    Maruško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško,to jsou překrásné fotografie.Ta od rybníka s lavičkou je úžasná a vůbec všechny detaily.Pokochala jsem se

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.