sobota 14. listopadu 2020

Podzimní ráno s koňmi

Na zahradu vyrážím obvykle brzy ráno. Podzimní sluníčko ještě nestihlo zkontrolovat celou krajinu a vysušit všechny louky. Nejdřív muselo nabarvit stromy.....I koňská srst dostane od ranního sluníčka krásnou barvu. A že ráno trochu přituhlo? Nevadí......
A když jdu ze zahrady mají už travičku bez ledové tříště. 

34 komentářů:

  1. To světlo je tedy něco! Jak ten bílej loupe po tobě okem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bílej ke mně vždycky běžel, jakmile mě uviděl. Letos máme hodně jablek hned bych mu dala. Vendy, proč mají koně i na pastvě ohlávky, nevíš?

      Vymazat
    2. To není nic proti ničemu. Aspoň je, v případě že se něco děje, můžou líp chytit. Nebo když je zavádějí do stáje, případně když je chtějí sedlat.

      Vymazat
    3. Aha, jasně pro vedení je to logické.

      Vymazat
  2. Krásná procházka. Moc hezky jsi zachytila ranní světlo. Koně jsou nádherní, musela jsem si je dvakrát prohlédnout. Ani jim nevadila jinovatka na trávě.
    Také jsem včera z auta viděla dva krásné bělouše v ohradě, ale nezastavovali jsme.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem myslela na to, že jim nevadí studená jinovatka. I tobě pěkné dny.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, Maruško! Mám koně moc ráda, ráda se díván na tu důstojnost a eleganci.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné snímky a povídání. U nás na chalupě také mají koně venku a přiznám se, že je mi jich docela líto, jestli jim není zima, když jsem je vloni viděla na zasněžené louce.. A ten koníček tě má očividně rád, krásně po tobě hází okem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tito koníci mají pro nepřízeň počasí a pro větší zimu pěkné ustájení kousek nad naší chatou. Vlastně jsou tam i přes noc a chovatel je jen vždycky vyvede na pastvu.

      Vymazat
    2. Konom je najlpesie von, ci je zima, ci je teplo - pokial su dobre zivene a maju pristresok, tien, stromy, kde by sa schovali pred nepriaznou pocasia / horucavou. Su na to stavane, v zime im rastie husta hunata zimna srst.

      Vymazat
  5. Nádherně prosluněné snímky. Komu se to asi líbilo víc koníkům, nebo tobě.

    OdpovědětVymazat
  6. KOně jsou nádherná zvířata, občas nějakého jezdce na koni potkávám i u nás v lese. Je tam několik míst, kde mají majitelé koně ustájené. Fotky jsou suprové, nádherně osvětlené, krása ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky se na ně těším. V okolí je koní více. Vždy se u nich zastavíme. Je tu i jízdárna s už jsem některé viděla závodit parkur i westernové ježdění.

      Vymazat
  7. Moc krásné fotografie. Také chodím na procházku ke koňským ohradám, ale poslední dobou jsem tam koně nezastihla ani jednou. Jen brzy po ránu zatím ven nechodím, ještě nejsem zcela fit a tak to nechci pokoušet...Přeji Ti krásný sobotní večer a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jedu na zahradu, tak moje vstávání limituje autobus. Když nejedu ráno, tak pak už se mi nechce.

      Vymazat
  8. Koně nejsou úplně tak můj koníček, ale fotky jsou naprosto úžasné!
    hezký víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi Tvoje obrázky koní líbí!
    Přeji zdravé dny, Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Velice přívětivé, podzimně podbarvené snímky, kdo miluje koně, ten musí bublat blahem.
    Nejsem až tak koňská, ale tu lásku k nim chápu a podporuji.
    U nás pod hradem jsou také koně a když vidím, s jakou láskou se tam o ně děti učí starat, jak je pečují, vím, že je na světě pořád dobře.
    Příjemnou neděli, Maruško.

    OdpovědětVymazat
  11. To bylo pěkné ráno :-) Koníci jsou fešáci, na jedné procházce jsem je také potkali :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V okolí je jich více, ale Naty to se vždycky těším.

      Vymazat
  12. Maruško,to jsou nádherné fotografie.To ranní světlo je úžasné.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  13. Ti jsou úchvatní! :O Miluji koně, už odmalička. Vždycky, když jdu kolem ohrady, neodolám a musím jen tak stát a pozorovat je. Jsou to překrásná zvířata - taková majestátní.

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám moc ráda ale mám před nimi také respekt. Moje neteř Je jezdí a na koni a má i svého vlastního koně. Ale bydlí na Slovensku a takže ho nevídám,ale když jsem ho jednou vedla, tak musel cítit, že já z něho mám trochu strach.

      Vymazat
  14. Ti koníci musí být otužilí, v létě by taková zmrzlina osvěžila, ale teď?

    OdpovědětVymazat
  15. To by bolo nieco pre mna 😂 krasne fotky, nadherne kone.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.