čtvrtek 10. prosince 2020

Venku bylo krásně

 V úterý jsem šla na rehabilitaci a plánovala jsem i procházku, ale nakonec jsem se dala do pečení perníčků. Odpoledne, vlastně skoro večer mi sluníčko nasvítilo krajinu do oranžového nádechu. Fotila jsem i přes sklo okna, však co, je umyté. :-D  Tak jsem zkontrolovala zahrádku tam daleko pod lesem alespoň takto. 

Přímo přede mnou je památník na Helštýně. Přiblížila jsem si ho.
Když jsem stahovala fotky do počítače, našla jsem na kartě poslední fotky toho dne, kdy se mi stal na zahradě úraz. 
To je ta micinka Mazlinka, která se mnou čekala na odvoz na chirurgii a při tom mi poťapkávala zraněné místo. Ona věděla moc dobře, co se mi stalo.
Myslela jsem, že půjdu ven ve středu,  ale od rána velká mlha a odpoledne stále viditelnost mizerná. 
Také foceno přes sklo. 

20 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky.Miluji tento kraj.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tu také líbí. Jen návraty domů jsou vždy do kopce. Ale to je daň za krásný výhled do údolí a kopečky táhnoucí se k Rožnovu.

      Vymazat
  2. Taky bych si takhle z baráku chtěla kontrolovat chatu .... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, je u vás moc hezky. U nás už sluníčko skoro neznáme.
    Měj se pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se tu slunce ukazuje sporadicky.Včera trochu padal sníh, ale zatím to jde. Pod nohama se ještě nedrží.

      Vymazat
  4. Výhled do daleké přírody je i tak okouzlující včetně kontroly zahrádky.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotografie i přes sklo okna. Máš krásné výhledy. Dříve jsem je také měla, ale začala se tu stavět hala výrobce krbových kamen a plno nových rodinných domů a je po vyhlídkách do přírody...Také teď fotím přes okno. Ven se mi ani nechce. U nás je pořád mlha a v předpovědi to nevypadá lépe. Tak že stále nás čeká to smutné, depresívní počasí. Chladno, mlhy a celodenní tma. Ještě, že se věnuji přípravám na Vánoce. Cukroví už mám upečené, tak že začnu pomalu s postupným úklidem. Už aby bylo jaro, teplo a sluníčko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám napečené teprve perníčky.Ale to ostatní ještě snad zvládnu. Nevydržím dlouho u linky, bolí mě pak záda. Také se těším na jaro.

      Vymazat
  6. Maruško, máš naprosto dokonalý výhled!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Helenko, výhled mám dokonalý, ale má to tu nevýhodu, že každý návrat z výletu je do kopce a když už je člověk unavený, tak se domů většinou jen vleče. :)

      Vymazat
  7. Hory, kopce, lesy - to je pro mne ten nejkrásnější pohled, jen ho přímo z okna nevidím. A Micinka je moc hezká a hodná kočička, když ti dělala společnost při úrazu. Tak nepřeháněj s úklidem, zdraví především - moje heslo je, že kdo uklízí běžně po celý rok, nemusí se před Vánocemi strhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, nepřeháním nic. Naštěstí, co jsem v důchodu, tak mám na všechno dost času a dělám průběžně, jak úklid, tak i pečení. Chi chi a s pravidelným úklidem mi pomáhá i manžel. Celý život na domácí práce nesáhl, ale v důchodu se v paneláku nudí a když není zrovna práce na zahradě, tak uklízí a hrozně rád nakupuje. Sice brblá, ale asi by onemocněl, kdyby každý den nějakou tu korunu neutratil. Když prý mají vždy v jiném obchodě něco zlevněného. Letáky sleduje pečlivě. :)

      Vymazat
  8. Marie, přeji ti, aby ses z úrazu již plně vyléčila a mohla zase chodit na výlety, i když dokážeš udělat pěkný článek i z okna a přes něj.
    Takové vcítění jsem myslel, že je vlastní jen pejskům, chytrá kočička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miloši, už je to se mnou v této době lepší. Už jsem byla i venku. Však jistě víš z dalšího článku. Kočky mají prý dokonce tu moc, že dokážou zlomeniny hojit. Prý jsem si měla pořídit kočku, dát si ji na klín a hladit a nebo si ji přímo posadit na postižené místo. Ona přesně věděla, kde mám bebíčko. Ťapkala mi tlapičkou jemně právě tam, když jsem seděla na zemi.

      Vymazat
  9. Maruš,přeji brzké plné vyléčení,abys mohla chodit na zahradu a nejen ji kontrolovat přes okno.I když je to také pěkné.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dneska už bych na zahradu i mohla, ale zase není počasí. Doufám, že se tam vypravíme i se synem, když má nyní volno až do nového roku.

      Vymazat
  10. Maruš to je bezva, že si přiblížíš chatu. Je zajímavé, jak se všechno mezi bytem a chatou na fotce ztratí. Máš to z kopce do kopce a údolí není vidět. Dnes nám svítí sluníčko, ale už mám nachystané na pečení a ve čtvrtek to dotáhnu do konce. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zkreslení vzdáleností je hodně zajímavé. Nejen že přeskočíš údolí a jiný kopeček, ale i stranově. Vždycky se s manželem dohadujeme třeba o kostelíčku v nějaké vesnici v dálce. Člověk ji kilometrově vnímá jinde....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.