pátek 22. ledna 2021

Mrzne jak

 Víte, jak pozná Eskymák, že opravdu mrzne? Když se mu v zatáčce zlomí pes. A víte, jak pozná Čech, že fakt mrzne? Že mu na hubě zkamení rouška. Pár fotek jako dokument, že jsem vylezla z baráku. 

V neděli to s tím mrazem ještě nebylo tak hrozné, jako v pondělí, kdy u nás bylo ráno -19°C, ale přesto jsem si tak trochu zadýchala roušku, o které jsem si myslela, že mne trochu uchrání před mrazivým vzduchem a tedy i nachlazení. Když jsem se chtěla vysmrkat, k čemuž mne ten mrazivý vzduch dohnal, rouška zmrzla a na ksichtě byla sakra nepříjemná.  Kurňa to je o zdraví. :-D
Naštěstí jsme nikoho nepotkali, tak jsem měla roušku zavěšenou jen na jednom uchu. V baráku jsem si ji do výtahu na chvíli zase nasadila. 
Pohled z okna přes sklo je příjemnější. 

24 komentářů:

  1. Vtip se psy znám, ale ten s rouškou je novodobý a super :-))) Krásné fotky, ty přibližené jsou bezva, jak se všechno zkreslí. Domky nad zahradnictvím a zbytek dědiny se ztratil, až chaty pod lesem je vidět. Měj se hezky Maruš .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten vtip s roučkou mne napadl, když jsem ji sundala a chtěla nasadit. Fajt byla mrazem tvrdá. :)

      Vymazat
  2. Maruško,to u vás pořádně mrzlo.U nás bylo jeden den nejvíce a to -9.Ve dne se to pohybovalo na -2.V přírodě roušku nenosím,ale,když je mrazivo a nebo studený vítr,tak ji beru jako ochranu před nadýcháním se studeného vzduchu.To ráda nemám.Většinou se ale balím do šály.
    Fotografie jsou nádherné a výhledy parádní.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si roušku dala kvůli výtaju v paneláku, protože tu bydlí různí nájemníci a když mám čepici na hlavě, tak už jsem ji venku nesundávala a měla ji jako ochranu proti vdechování studeného vzduchu, ale když jsem ji sundala, už jsem si ji nemohla nasadit, byla zmrzlá. Jinak venku také roušku nenosím.

      Vymazat
  3. Já se zjevím, Majko! U vás bylo -19°?!!! Páni, u nás jen -7° a bohatě to stačilo. Záběry se sněhem a modrou oblohou jsou překrásné. To je aspoň zima, jak má být.
    Z vtipu znám taky jen první část. :)))
    Měj se hezky a raději nechoď ven ve velkých mrazech! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrazy už povolily. Bylo to nejhorší v pondělí. Také jsem nechtěla věřit, když to předpovídali pro Valmez. Syn vždycky má za úkol ve firmě odhrnovat sníh z chodníků i z celého parkoviště a sám, tak jsem ho nabádala, ať se domluví s mistrem a dělá to až trochu mrazy povolí, nebo ať mu někdo pomůže. Přece nebude v takovém mrazu makat sám 2 hodiny. Ale zvládl to. Prý to dělal na dvakrát. Dneska už je po sněhu.

      Vymazat
  4. U vás byl pořádný mráz, u nás nevylezl ani k desítce. Hezké fotky, sněhu je u vás pořád dost.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pondělí šílený mráz, v úterý to polevilo, ve středu už tálo a dneska jsme bez sněhu. To kolísání teplot také není asi moc dobré. Jsem ráda, že nemusím chodit do práce.

      Vymazat
  5. Majko, u nás byla největší "kosa" v neděli. V pondělí se trochu oteplilo. Byli jsme na procházce v obou dnech, občas vykouklo sluníčko. Jen v pondělí to kazil studený vítr. A dnes? Slunečno, větrno a bezmála 12°C. To jsou skoky. ❄
    Měj hezké dny 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od úterka to tu už také polevovalo a nakonec do dneška všechno roztálo. :)

      Vymazat
  6. Marie, to byl pořádný mráz. A koukám, kolik je u vás stále sněhu, u nás už pomalu roztál a všude hnusné bahno.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, u nás bylo v pondělí ráno - 14°°C, dcera vůbec nenastartovala auto. Snímečky parádní, výhled z okna máš nádherný. Roušky podruhé vzít nejméně dvě, já to tak mám zavedené, použitou do sáčku a jsi v suchu. Také mě rouška chrání před studeným a proto nejméně dvě, ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě už budu brát dvě. Šli jsme jen na chvíli kousek za humna a tak mě to ani nenapadlo. Dneska už je opět bez sněhu.

      Vymazat
  8. Maruško to jsou moc hezké fotografie i vtipy... U nás tolik nemrzlo. Nejvíc bylo jeden den ráno asi -9°C. Včera -5°C při východu slunce. To jsem šla fotit východ slunce a docela mě zábly ruce i přes rukavice, ale dnes už bylo nad nulou a spousta sněhu odtála. Já, když jdu do luk, tak mám roušku v kapse a beru si ji, jen pokud mám někoho potkat jinak ne. Samozřejmě když jdeme do města, tak ji nosíme vždycky a nosili jsme ji i v době, kdy se nosit nemusely. Přeji Ti krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si roušku nasadím už ve výtahu, protože v domě bydlí všelijací lidé a když už ji mám za ušima pod čepicí, tak jsem si ji nechala jako ochranu proti chladnému vzduchu. Ale jak jsem ji sundala, tak zmrzla. :-D

      Vymazat
  9. To je zima jako v Rusku :).
    Pobavila mě rouška jako prostředek na zahřátí. Také to tak cítím, že chrání náš dech i proti chladu.

    OdpovědětVymazat
  10. No páni, mi měli jedno ráno -11, dnes je snad +7... Nížina, co bychom chtěli, jsme vděční za pár bílých dní a za takové fotky, jako si sem dala.
    Maruško, měj příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to počasí se rychle mění. U nás už několikrát napadl, několikrát roztál, mráz se střídá s teplými dny. Ty teplotní výkyvy jsou šílené.

      Vymazat
  11. No teda, tak to vám dal dědeček Mrazíček pěkně zabrat. U nás bylo nejvíc -10. Sníh se ještě místy drží, ale hodně odtává.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí ten mráz začal polevovat a za několik dní byly teploty i hodně nad nulou. Ty výkyvy teplot jsou šílené. hezký den.

      Vymazat
  12. Těžká závist, tady sníh napadl a hned dopoledne roztál a teploty jsou kolem nuly.
    Tvoje fotky jsou jako z pohádky.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty fotky jsou opravdu momentky. Jeden mrzne až praští a za pár dní je po sněhu a teploty vysoko nad nulou. Hned sněží aby zase vzápětí vše roztálo. Takže závidět není co.-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.