úterý 5. ledna 2021

Olomouc-Horní náměstí

 Nyní se se mnou můžete podívat blíž na jednotlivé památky Horního náměstí. Náměstí dominuje budova radnice, umístěná uprostřed, jak přehledně vidíme na mapce.


14 komentářů:

  1. Maruško, děkuji za připomenutí - v centru Olomouce jsem už pěkně dlouho nebyla.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se tam ještě chtěla někdy podívat, protože Olomouc je krásné město.

      Vymazat
  2. Paráda, už si mě hodně namlsala. Doufám že mi to v tom červnu vyjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkla jsem na mapy.cz a zjistila na fotkách, že radnice je opravena a na jednom roku má krásný obraz s historickou tématikou a slunečné hodiny. To tam za mé návštěvy nebylo. Tak ti přeji, aby ti to vyšlo a budeš mít zase novější fotky.

      Vymazat
  3. Nádherný a zajímavý článek Maruško. Děkuji za krásné počtení a nádherné fotografie. Přeji Ti příjemné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Toto místo je nejpřitažlivější a historický sloup s "dělnickým" orlojem je vtipná kombinace :).
    Karel Svolinský jinak ale byl uznávaný grafik, známý byl tvorbou známek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každá doba musí zanechat nějakou stopu. :D Smolinský dostal zakázku, tak ji splnil. :)

      Vymazat
  5. Olomouc mám ráda je tam spousta objektů k focení a těch kašen, co tam je :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten morový sloup je nádherný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.