sobota 27. února 2021

Obora Zámecký kopec-lesy města Náchoda

 Náchod nás potěšil dalším hned první den. V lesích poblíž zámku je rozsáhlá obora vysoké zvěře a  pro návštěvníky je udělaná pozorovatelna, kde návštěvník zvěř neruší, ale může se kochat. 
Tady bychom vydrželi jistě hodně dlouho, ale jdeme dál. 
Hezký den všem. 

10 komentářů:

  1. Marie, taky jsem se tam dost dlouho zdržela, jenže manžel tam se mnou nešel, čekal u zámku, já jsem pak chtěla ještě k voj.hřbitovu ( z r.1866 )- byla tam i velká skupina dětí školkového věku. Máš odtud moc pěkné snímky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli moc milí. Já jsem ještě takovou pozorovatelnu do té doby neviděla a tak jsem si to vychutnávala a synovi se to také líbilo.

      Vymazat
  2. Krásné fotografie, taky bych tam vydržela dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Majko, krásné fotky z obory. O tom, že kousek od zámku je, vím. Ale ještě jsem tam nebyla. Teď, když vidím tvé parádní fotky, mně to mrzí. A přitom jsme v Náchodě byli několikrát. Tak snad příště.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase, Alenko, nadchla ta vlčí obora na Šumavě. Tam jsi pořídila unikátní fotky, které se hned tak nepovedou a vlastně nemáme jinou možnost vlky takto fotit.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Jezdívám kolem na kole :-). Jestli letos se tak stane, toť otázka !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, kéž by bylo brzy svobodněji a mohla jsi vyjet na kole do krásné přírody.

      Vymazat
  5. Maruško, krásné fotografie. Tak u té obory bych vydržela stát a pozorovat zvěř celé hodiny. Děkuji za moc krásné fotografie. Přeji Ti krásné dny ve zdraví

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.