pondělí 1. března 2021

Náchodský zámek

 Určitě znáte písničku "Náchodský zámeček, vršku kulatýho a už mě má milá vezou, vezou z něho...."A já jsem se dověděla, že sady pod zámkem byly zbudovány na holé skále navezením zeminy a vysazením stromů. A podle svého zakladatele se jmenují Regnerovy sady. Nyní se můžeme do zámku podívat a projdeme nejen zámeckými nádvořími, zahradou, kolem medvědária, ale navštívíme i komnaty zámku. 

Fotek bylo hodně a tak se do komnat zámku podíváme zítra. Hezký den všem a děkuji za návštěvu i komentáře. 

11 komentářů:

  1. Nevím, kudy jste na zámek šli- dá se jít totiž z náměstí po schodech vzhůru zámeckým kopcem nebo z parkoviště a to se přijde z druhé strany k zámku. Kopec se schody byl už hodně zarostlý a tak se teď upravuje a bude tam vytvořené místo pro relax. Jsem na to zvědavá, příští rok by to mělo být hotové.
    Opět prima fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme šli cestou Boženy Němcové z náměstí Masaryka nejprve k vojenskému hřbitovu, Alejí Kateřiny Zaháňské a pak od hřbitova zpět kolem obory k zámku. Prošli jsme zámkem a pak zpět dolů Regnerovými sady. Dívala jsem se na mapy.cz, že jsou všechny chodníčky Regnerových sadů zavřené, kvůli rekonstrukci. Bude to tam určitě krásné.

      Vymazat
  2. Děvčata, to je fajn, ty zprávičky, příště, až pojedeme do Náchoda, využiju je.Jiřina z N.
    mimochodem, projet Náchod autem je někdy o nervy, bývá to tam nahuštěné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Val. Meziříčí bývá ucpané. Máme tu 5 kruháčů na krátkém úseku a ve špičce se prostě stojí nebo posunuje krokem.

      Vymazat
  3. Majko, krásně jsem se s tebou prošla k zámku, potěšila se pohledy a hlavně zavzpomínala.
    Chválím krásné fotky. 👍👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Alenko a také přeji krásné jarní dny. Začínají sněženky, i krokusy už vystrkují tenké lístečky a vypadá to nadějněji. Doufám, že se s teplejšími dny rychleji vytratí i ten virový prevít.

      Vymazat
  4. Tak jsem se krásně prošla Náchodem,moc hezké a krásně zdokumentované......

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky jsem se prošla a těším se na zámecké komnaty.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to fakt dávno, až to bude možné, musíme tam zajet.
    Děkuji za připomenutí, Maruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,ten je nádherný.Byli jsme tam s manželem,když už byly děti velký a nechtěly s námi jezdit na dovolené.Hrozně ráda bych se tam znovu podívala.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.