pátek 2. dubna 2021

Rožnov pod Radhoštěm - Dřevěné městečko

 Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm láká návštěvníky do skanzenu v několika okruzích. vstupenku si můžete koupit na jednotlivé části nebo i do celého areálu. Můžete navštívit Dřevěné městečko, Mlýnskou dolinu, Valašskou dědinu a Jurkovičovu rozhlednu. nyní se se mnou můžete podívat do Dřevěného městečka.

Do dřevěného  kostela sv. Anny můžete nahlédnout ZDE
Zajímavé je i Mlýnská dolina, ale nejzajímavější je, když se zde koná Den řemesel. To si necháme třeba na příště. 
Hezký den. 

9 komentářů:

  1. Rožnovský skanzen je nádherný,také jsem ho v minulosti navštívila,díky že jsi mi ho připomněla...

    OdpovědětVymazat
  2. Rozdělení do několika okruhů mě trochu překvapuje, my jsme tam byli někdy v 90. letech a myslím, že tehdy bylo možné navštívit v rámci vstupenky všechno. Ale asi tam toho dnes bude víc. A v takovém hezkém počasí se asi ani nechce domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valašská dědina se hodně rozrostla, přibyl i toleranční kostel, nová škola a hostinec, zvonička.....a nejsem si jistá, jak dlouho je otevřená Mlýnská dolina. Kdysi byl vstup do skanzenu (tedy městečka) hned z parku, nyní se vstupenky kupují v budově muzea vlastně mezi všemi částmi. Je z toho udělaný docela pěkný vstupní areál. Mně osobně se nyní více líbí číst Valašská dědina, protože je tam více toho života. Jednak ovce, koně, ale i políčka, kovárna......a výhledy. :)Určitě se tam ještě se mnou můžeš podívat.

      Vymazat
  3. Exkurze do dřevěného městečka se mi moc líbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano naše krásné dřevěné městečko.Máme rádi také Valašskou dědinu,je tam toho dost k vidění,byli jsme tam mnohokrát.Samozřejmně i Mlýnská dědina,ve které je taky mnoho zajimavého.Všechny tři objekty mají co nabídnout.Děkuju a přeju krásné velikonoce.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda bych se podívala takto do historie. Ten Den řemesel by mě zajímal.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky krásného místa, kdysi jsem tam jednou byla a doufám, že se ještě podívám.

    OdpovědětVymazat
  7. To je taková krása! Nás čeká šedý, studený den, o to raději jsem se podívala...
    Maruško, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné.Ve skanzenu tady jsme byli a moc se mi tam líbilo.Skanzeny navštěvuji ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.