sobota 3. dubna 2021

Rožnov pod Radhoštěm - Mlýnská dolina

 Velmi pěknou část Valašského muzea v přírodě tvoří Mlýnská dolina. Prohlídka areálu je zajímavá a příjemná, avšak v Den řemesel si údolí užijeme ještě více. Myslím, že to však není jediná akce, která tu na návštěvníky čeká. I nyní v období Velikonoc mělo muzeum připraveno spoustu akcí, které muselo však zastavit kvůli pandemii. Přesto se můžete podívat, kam byste mohli případně nakouknout, až to bude možné. 

(Takto ručně se opracovávalo dřevo i na stavbu Jurkovičovy rozhledny)
A jak pracuje parní štípačka? 

11 komentářů:

  1. Maruško.krásné fotografie.Je tam všude hodně zajímavostí,už si ani nepamatuji,zda jsme všude při naši dovolené byli.
    Měj hezké velikonoční svátky

    OdpovědětVymazat
  2. Marie, krásné fotky, úžasné místo a parádní atmosféra. Tam se jednou chci podívat, tak snad se mi to někdy povede. :o)
    Přeji hezké Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,krásné fotky,těším se,až se půjdu podívat.Hezké Velikonoce.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško to jsou zase zajímavé fotografie. Podobný smuteční kočár jsem někde viděla. Myslím že v České Lípě v muzeu. Líbí se mi i to vyřezávané nádobí. Obdivuji lidi, kteří umí vyrábět takové krásné věci ze dřeva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš,co se týká kočárů,tak nádherné je Muzeum kočárů v Čechách pod Kosířem.Je jich tam více jak 50.Psala jsem o tom článek v r.2017 na mém Blogu....

      Vymazat
  5. V Rožnově jsem byla několikrát i ve skanzenu,ale tutp lokalitu jsem ještě neviděla.Jsem ráda,že jsem viděla něco nového...

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, moc hezky jsi nám přiblížila Mlýnskou dolinu. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu nádhera, trochu mně to připomnělo někdejší televizní seriál, který se věnoval pomalu končícím starým řemeslům, kterým se už mladí potomci nechtějí věnovat. A tady je vše pěkně pohromadě.

    OdpovědětVymazat
  8. Taková místa mám moc ráda, a když ještě takhle ožijí - nádhera!
    Přeji krásnou neděli, Maruško! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky, které přímo lákají si je prohlédnout, takže díky za ně !
    Hezkou velikonoční neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. My viděli "jen" zpracování dřeva pomocí vodního mlýna.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.