neděle 2. května 2021

Slavičín

Z Luhačovic jsme se jeli podívat autobusem do Slavičína. Ten den strašilo deštěm, proto jen takový malý výlet do nedalekého města.  

Slavičín je město v okrese Zlín ve Zlínském kraji, 22 km jihovýchodně od Zlína na potoce Říka. Z jihu je obklopen Bílými Karpaty a ze severu Vizovickými vrchy. Žije zde 6386 obyvatel. První záznamy o Slavičínu pocházejí z roku 1141. V roce 1256 byl darován Helembertovi de Turri. V té době zde byl kostel a fara. Wikipedia

A nyní se projdeme ke kostelu.
Dovnitř jsme nemohli ani nakouknout a tak jsem si půjčila pár náhledů fotek z internetu
Z Luhačovic jsme si ještě zajeli do ZOO Zlín-lešná, ale tam už jsme byli několikrát a z několika návštěv jsem fotky už zveřejnila dříve. 


10 komentářů:

  1. Návštěva kostela by byla určitě zajímavá, a ty míváš Majko zajímavé ukázky toho nejlepšího co se v kostele nachází včetně varhan, pokud tam jsou. Hezké prosluněné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško to jsou zase překrásné fotografie. také jsem uvažovala, že po smazání původního blogu se začnu vracet ke starým článkům, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat. Nesedím moc často u počítače a hodně komentuji z mobilu, proto jsou tam i chyby, jak to upravuje podle sebe...Přeji Ti krásné májové dny i když u nás zrovna leje jako z konve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jaruško. Já vydám několik článků za den a naplánuji publikování postupně. Takže také nesedím u počítače stále. Ale i tak se těším, až budu mít všechno hotové. Chtěla bych to mít do dovolené, abych už mohla psát příspěvky ze současnosti a už né tak často a měla více času na procházení dalších blogů. Já jsem měla na starém blogu hodně odkazů na související články, které byly na stejném blogu a to vše bylo nefunkční. Ale když jsem přecházela sem, tak jsem si podle návodu udělala jakousi zálohu, která je stále až na malé drobnosti funkční. Takže si klidně otevřu ty původní stránky a texty mohu kopírovat. Proto to jde tak rychle nyní psát. Navíc jsem si také všechny články z blog.cz překopírovala do Wordu. To byla šílená makačka, dokonce jsem si tenkrát přivodila zánět ramenního svalu s tím neustálým kopírování a vkládáním. Ale všechno to mám v počítači. Takže to s tím mým vysedáváním u počítače není tak žhavé. Nyní je duben i květen velmi nepříznivý a tak je pravda, že mám na počítač více času. A docela mne baví si ty výlety zopáknout. Volám k tomu i rodinu a vzpomínáme. :) Také komentuji často přes mobil a vím, co si tam ten přístroj kolikrát dá za nesmysl. :-D Ale jsme inteligenti, pochopíme, co tím kdo chtěl říci. :)

      Vymazat
  3. Marie, ve Slavičíně jsem nikdy nebyla, protože odtud pochází jedna známá, byla jsem na to město zvědavá. Taky připravím více článků a zadám datum a čas zveřejnění.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Slavičín je podle Tvých fotek pěkné městečko.
    Také si některé články připravuji dopředu a když mám náladu, tak doplňuji fotky do článků se starého blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Majko, krásné fotografie ze Slavičína. 👍👍👍 Nikdy jsem tam nebyla, ale vidím, že by to za návštěvu určitě stálo.
    Měj hezké májové dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké městečko,stálo by za návštěvu,Také se vracím ke starším výletům,které zmizely a i já si je ráda připomenu,přeji hezké a hlavně teplejší májové dny...

    OdpovědětVymazat
  7. Slavičín se mi líbí :) Městečko, které neznám - ráda se podívám.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné městečko, moc hezký zámek a moderní kašna. Přestože je to v mém rodném kraji, nikdy jsem tam nebyl. A vidím, že je to škoda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.