neděle 8. srpna 2021

Zámek Raduň - interiér

 Slíbila jsem pár fotografií z interiérů zámku. 

V sýpce jsme koupili vstupenky, ale poseděli později i v kavárně a cukrárně. 
Zahajujeme prohlídku.
Už se těšíme na procházku v oranžerii.
Příjemný den.

14 komentářů:

  1. Maruško, prohlídka interiérů zámku se mi moc líbila. Obdivuji jejich krásné zařízení.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mi bylo líto průvodkyně. Byla starší a mluvit v roušce jí dělalo potíže.

      Vymazat
  2. Interiéry krásný, ovšem ta voskovka co se jim tam pne a plazí u schodů, to je něco! Jo, a jak je ta fotka s těmi psacími stroji a budíky, tak ten hranatý zlatý mám doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase zdědila po rodičích starý psací stroj a blbec jsem ho prodala na Aukru za pakatel do technického muzea v Praze. :-D

      Vymazat
  3. To byla krásná prohlídka. Interiéry jsou skvěle zařízené.
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se procházím v komnatách panstva i služebnictva. Také se mi tu líbilo.

      Vymazat
  4. Hezká prohlídka Maruško. Interiéry jsou hezky uspořádané. Děkuji za pěknou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc hezké. Líbí se mě doladění interiérů doplňky - prostřené stoly, pověšené prádlo, hračky v pokojíčku...Vše jako by tam někdo bydlel. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, také jsem si to uvědomila, že je vše jako zabydlená domácnost panstva i služebnictva nebo i ten dětský pokoj.:)

      Vymazat
  6. Krásné interiéry.Ráda se na ně vždy u někoho podívám.Já na prohlídky nechodím.Jednou mě z takové prohlídky málem vynesli,byl to začátek mé klaustrofobie.Dostala jsem se z ní,ale od té doby jsem na prohlídce téměř nebyla.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Starší syn má také problémy s prohlídkami a nechodí na ně, ale z jiného důvodu. Trpí na dráždivý tračník a jakmile má pocit, že se nedostane kdykoli na onu místnost, tak ho to chytne. Proto také nejezdí autobusem ani vlakem.

      Vymazat
  7. Jedním slovem nádhera, skvostné obrazy i nábytek.
    Stejně je ale zajímavé, že lístky se prodávají v někdejší sýpce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V té sýpce je pokladna i kavárna, myslím, že i výstavní galerie a prodávají se zde vstupenky i do oranžerie. Je to jakési zázemí celého areálu i s toaletami. A sýpka je vlastně hned u zámku. V Bechyni jsem zažila, že se vstupenky na prohlídku zámku prodávají v info centru na náměstí a i odtamtud šla průvodkyně parkem s průvodem lidiček. Tam jsem na prohlídku tenkrát nešli.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.