pondělí 9. srpna 2021

Raduň - Oranžerie

Kdo má rád květiny, určitě se mu bude v této zahrádce líbit. Nám sice trochu pršelo, ale drobný déšť nám v procházce nezabránil. 

Druhý den dovolené se nám vydařil i přes ty drobné kapky. 

18 komentářů:

  1. Maruško,to je nádhera.Dlouho jsem už nic podobného neviděla.Musím se někam vypravit.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že trochu pršelo, ale stejně jsme si to užili. Také se mi tam líbilo.

      Vymazat
  2. Maruško, jedním slovem nádhera, moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michal tam nejdřív nechtěl jít, že prší, ale pak byl sám rád. :)

      Vymazat
  3. Hmm, tady by se mi líbílo. A moc !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zahradách plných barviček je vždy příjemně. :-)

      Vymazat
  4. Maruško, s radostí čtu veškeré tvoje články,ale nepíšu vždy komentáře.
    Moc pěkně nám ukazuješ naši zemičku-děkuji
    Přeji krásný den s možností výletů
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, jsem na tom stejně. kolikrát si prohlížím blogy, ale nestíhám psát komentáře. Však není povinnost se vždy vyjádřit. Ale mám důvod se vracet. .-)

      Vymazat
  5. Maruško, to je krása, tam by se mi moc líbilo.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý ten areál je moc krásný. Však jsem nafotila fotek, že jsem pak měla problém vybírat. :)

      Vymazat
  6. Maruško to je opravdová krása a musím dodat, že tam by se mi také líbilo. Přeji Ti krásné dny v pohodě a hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravíčko zatím mám, ale vypadla mi zubní nástavba a prý kořen byl celý shnilý a tak mi dneska ten kořen stoličky páčil ven. Mám nového zubaře a tak jsem nevěděla, jaký je a měla jsem z toho strach. Trochu to ještě bolí, ale doufám, že se to uklidní a nenastane nějaký problém. Dalo to mlaďochovi dost práce, ale jsem ráda, že nás vzal, protože sehnat zubaře je u nás ve městě problém, i když je jich dost. Do důchodu šli u nás letos prý 4.

      Vymazat
  7. Tak tohle zase připomíná zámek v Lednici, ale tam je zahradnická škola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Lednici je takto upravovaný velký areál a je volně přístupný, tady je mnohem menší plocha a vstup je zpoplatněn.

      Vymazat
  8. Maruško, děkuji za fotky, nádhera! Nahlíželi jsme jen přes zavřenou bránu...
    Přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že byl areál jednu dobu i v rekonstrukci, protože paní, co to hlídala říkala, že byla přidána nová část zahrady.

      Vymazat
  9. No tohle je krása, opravdu. Jsem zvědavá co nakonec bude z té dobříšské na zámku. Snad už bude v září park otevřený a mě se podaří zjistit jak to tam vypadá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme měli smůlu v zámeckém parku v Bruntále. Také se dva roky rekonstruoval a ve středu byl ještě zavřený, ve čtvrtek se otevíral pro zvané hosty a pátek pro veřejnost. Ale už jsme tam kvůli tomu v pátek nejeli. Jen jsme nakukovali přes plot nebo od sala terreny. Tam se dalo jít, dál už byl zákaz.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.