neděle 3. října 2021

Klatovy,město karafiátů

 I do Klatov jsem se těšila a doufala jsem, že toto město prošmejdím trochu více, ale jak už to bývá s místem, kde na zájezdech přespáváme, je na prohlídku málo času. Přijíždíme sem většinou už unavení navečer a ráno zase vyrážíme hned po snídani. Tak alespoň malá procházka v sobotu před večeří. 

Z výletu po stopách Jana Sladkého Koziny jsme dorazili do místa ubytování, ale autobus nás ještě vyklopil u hradeb a trochu jsme se s průvodkyní prošli po městě. Měla to ale tentokrát hodně těžké. Na náměstí Míru probíhal koncert skupiny Čechomor a abychom z výkladu něco měli, musela se do hlasivek pořádně opřít. Malá skupinka našich účastníků na koncertu zůstala a do hotelu pak došli pěšky. Michal tam chtěl také zůstat, ale já už jsem se těšila na večeři a do sprchy. 

Do kostela Narození Panny Marie se dalo nakouknout jen přes mříž. 
Průvodkyně se snažila pro nás zajistit mimořádnou prohlídku lékárny, ale nevyšlo to.  V době našeho návratu již byla zavřená. 
Pohled z okna našeho pokoje v hotelu Rozvoj, kde při natáčení seriálu Policie Modrava sídlí a přespává televizní štáb. Překvapilo mne, že se letos podruhé setkávám s ubytováním, kde chybí lednička. Dvě noci a ještě nyní na počátku podzimu se daly přežít, ale trávit tu léto na více dní, nevím nevím. I když restaurace tu je k dispozici skvělá, takže pití a jídlo kdykoli. Pokoje s příslušenstvím čisté a postele s luxusními skvělými matracemi. :) 
Zítra nás čeká třetí den našeho zájezdu, vlastně už se vydáme k domovu se dvěma zajímavými návštěvami. A kdyby tento kraj někoho zlákal k návštěvě, mohu doporučit nedaleký hrad a zámek Klenová, který jsme navštívili soukromě v roce 2005.
Hezké podzimní dny. Stále dost sluníčka přeji všem. 

2 komentáře:

  1. Další město naší země, kde jsem ještě nebyla. Reportáž z Klatov se mi moc líbí.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško moc hezké fotografie z Klatov. Mám tam spolužačku ze základky, ale ještě jsme za ní nebyli. Město je to hezké a zajímavé. Jinak my jsme měli v Chodově luxusní ubytování a také tam lednička nebyla. Místo ní tam byl malý trezor na cenné věci. Když je součástí ubytovacího zařízení restaurace, tak si myslím, že lednička ani není potřeba. Pití ti prodají v restauraci vychlazené a o jídlo je postaráno, tak že se alespoň zaručí, že pokoje nebudou znečištěné fleky od jídla nebo polité různými nápoji, protože ne všichni návštěvníci bývají slušní a pořádní. My jsme jedli v restauraci a vodu jsme měli v termosce, tak že nám lednička ani nechyběla. Měj krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.