pondělí 11. října 2021

Podzimní ráno u rybníka

 Ještě pár fotek a krátké video z páteční procházky k rybníčku.

Poblíž rybníčku je cvičiště pro pejsky a každý víkend je tam tedy plno štěkotu. Šla jsem se tam podívat. Pejsci zrovna asi cvičili povel "Zůstaň!" a páníčci si šli na horký čaj nebo kafe do přilehlé klubovny. Pejsci vzorně a klidně čekali. 


Mějte se krásně i podzim může bát krásný. 

21 komentářů:

  1. Maruško,to je nádhera a video naprosto úžasné.Já jsem natáčela na video Jizeru,ale bohužel mi to skáče.Byla jsem na kole a neměla stativ.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , Jitko. Já bych se stativ také mnohdy uvítala,ale pořídila jsem si dost těžký a tak často zahalí.

      Vymazat
  2. ...Někdy se to tak sejde, že jeden nač sáhne tak je to excelentní. A já pak tiše žasnu, závidím, ale přeju. Majko, mohla bych začít podle abecedy, co všechno umíš a co Ti jde, všichni co sem nebo k tobě chodí, tak to vědí. Vydrž nám holka ve zdraví a svěžesti....nejen u focení - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, děkuji, ale není to pravidlo. Kdybys viděla kolik fotek vyhodím. A i v ostatních oblastech se nedaří vždycky. Měj hezký podzim.

      Vymazat
  3. Majko, jsou to ty pravé podzimní snímky, a i když sedím v teple u počítače, z některých mne až zebou nohy. Video se povedlo a ta stoupající mlha tomu dodává ten správný ráz. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko také jsem byla po ránu fotit, jen k rybníkům je to dál a to jsem zase tolik času po ránu neměla. Fotografie jsi pořídila opravdu nádherné a hezké je i video. Měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  5. Majko, úžasné fotky. 👍👍👍 Je tam prostě vše - paprsky slunce pronikající mlhou, jinovatka a krásné barvy podzimu.
    Měj hezké dny. 🍁🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, krásné fotky fotky i video. Je u vás moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné fotky, Maruško. Musím se smát, právě povel "čekej" je u nás obtížný, Aaron má pocit, že ho opouštíme :o)
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když potřebuje syn pohlídat být kvůli řemeslníkům, tedy hlavně je vpustit do bytu, když jsou mladí v práci, tak mám pak problém odejít domů, protože jejich pejsek chce jít se mnou a pak chvíli smutně kňučí a mně to rve srdce.

      Vymazat
  8. Maruško, moc hezké fotky i video. Příroda je úžasná... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na focení podzim ráda, jen kdyby bylo tepleji. 😀

      Vymazat
  9. Jé, to je krásné mrazivé ráno. A ti pejsci poslušní :) Nádherné fotky.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje fotky mě fakt baví. Umíš zachytit to podstatné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.