neděle 10. října 2021

Květy podzimu

Fotky pro druhou část  Fotografické výzvy Jarušky jsem vybrala ze včerejší procházky. Ráno se u nás ukázal první mrazík a tak jsem vyrazila k rybníčku. 
A jelikož mne zaujala i mlha nad rybníčkem, dám z této procházky ještě něco zítra. Přeji všem moc hezký den. 

18 komentářů:

  1. Maruško,to je nádhera.U nás se taková námraza vůbec netvoří.Byla jsem venku s foťákem hned jak se rozednilo a to jsem ještě zblbla sousedku a šly jsme na její zahrádku a ani jeden kvítek neměl ty krásné krystalky kolem květů.A to jsou dnes poprvé u nás 2 stupně.
    Pokochala jsem se,ty namrzlé kapičky jsou moc krásné.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem ji viděla také jen na střechách a šla jsem k rybníčku, kde se více tvoří mlha a námraza tam byla. My jsme tu měli na nule. Jen já ty zmrzlé kapičky stále nemohu nějak lépe zaostřit. Také se mi trochu třese ruka. No se stativem by to bylo určitě lepší. I tobě hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Maruško, to je krása. Kvítky s námrazou jsou kouzelné.
    U nás dnes bylo pod nulou a trávník byl bílý. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je opět zima a mlhavo. No už to asi o moc lepší nebude. Za chvíli jsou dušičky. :) Také ti přeji hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Majko, nádhera - to rozostření nemá chybu a já už mám (teda pokud se nebudeš zlobit a dovolíš mi to) podklad k PF 22.
    Jseš holka šikovná a máš dobré oko.Hezké dny a zdraví přeje Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mílo. Samozřejmě si stáhni jakýkoli obrázek. Moc tě zdravím a přeji ti hezké dny. Snad ještě budou.

      Vymazat
  4. Maruško to jsou opravdu překrásné fotografie a moc hezky sis s výzvou poradila a já ti moc děkuji za účast. Moc jsi mě potěšila. Jde opravdu o květy podzimu a ty fotografie, které jsem jsem zveřejnila na mém blogu, tak jsem nafotila v tomto týdnu od pondělí do pátku. tak že i na podzim toho ještě docela dost kvete. Ony třeba sedmikrásky a některé druhy prvosenek kvetou i v zimě. Děkuji Ti a přeji Ti krásnou prosluněnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky!
    Maruško, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký večer, parádní fotečky. Ta jinovatka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, zdravím. Moc se mi líbí Tvoje snímky kytiček s námrazou. Je to, jako by měly krajky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Maruš, bylo krásně pocukrováno, taky mi to nedalo a fotila jsem.

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou nádherné fotečky Maruško...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.