sobota 9. října 2021

S foťákem do lesa a k rybníčku

 

V úterý 5. 10. jsem si udělala odpočinkový den. Praní, uklízení, ale i procházka do oblíbeného lesíčku.  Možná, že v trochu jiném pořadí. Fotky nejsou podle mých představ, stále se zkouším dostat do tajů mého fotoaparátu. Mám jen o třídu vyšší než ten loňský, ale už má dotykový displej..., vše je tu trochu jinak a je toho víc a .......já se ztrácím....., ale snažím se. :-D

A dneska jsem si vyšla do ranního mrazíku a fotky vložím do zítřejšího příspěvku, kterým budu reagovat na výzvu Jarušky. Hezký sluníčkový den vám přeji. Chce to jen svetřík navíc. :)

7 komentářů:

  1. Maruško, krásná procházky a z ní krásné fotografie. Nejvíc se mi líbí ty, které zachycují detaily.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Marie, krásné lesní fotky. Kochám se. Musím říct, že Ti to s novým foťákem jde.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Majko, jde Ti to náramně. Já neumím - teda nemám ani dotykový mobil, již nejsem ve své kůži, protože tuším, že věrná stará Motorola už dlouho nebude fit. Jseš holka šikulka - dávej na sebe a ty dva chlapi pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško fotky jsou nádherné a moc se líbí, ten mech je krásný. Těším se na zítřejší příspěvek do výzvy. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,fotografie jsou moc krásné a detaily jsou nádherné.Já si nový foťák užívám,mám stejnou značku,ale novější tip a hlavně vidím tu změnu.Ten starý jako by měl občas nějakou mlhu před sebou.Budu ho používat na větší objektiv,abych je nemusela pořád přendávat.
    Hodně pěkných fotografií s novým foťákem.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky, Maruško!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, zdravím. Moc hezké fotky, hlavně ty detaily. Měj hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.