neděle 15. května 2022

Závod veteránů v Krhové

 Jelikož jsme museli kvůli nepříznivému počasí zrušit návštěvu letiště v Drahotuších, kde se minulý víkend konala přehlídka veteránů aero-moto, uvítali jsme maličký výlet do sousední vesnice, kde máme zahrádku a kde se tuto sobotu konaly závody veteránů v rámci obecní květnové veselice.  Pár fotek a video z druhé části závodu vám mohu nabídnout. 

Video ze startu všech závodníků. 
Dneska pro mne sice tento den nebyl úplně podle plánu, ale i přes drobné komplikace se nakonec vydařil a došlo i k milému setkání na jedné známé zahrádce. Ale to až zase zítra. 
Hezký den. 

25 komentářů:

  1. Výstava veteránů byla určitě hezká a ten motocykl ČZ si moc dobře pamatuji. Přesně takový si koupil strýc a vím, že měl výfuk ve tvaru rybin. Bylo to někdy kolem roku 1948.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strojů moc nebylo, ale zato i my pamětníci jsme si přišli na své. :)

      Vymazat
  2. Krásná autíčka i motorky.Asi bylo takových akcí o víkendu více.My jsme potkávali staré motorky.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě těch setkání bylo více. před týdnem nám nevyšly Drahotuše, tak alespoň tady ta malá přehlídka.

      Vymazat
  3. Maruš, krásná autíčka a počasí přálo. Motorky jezdily i okolo nás. Jsem ráda, že jsem tě zase viděla🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěva u tebe mne fakt srovnala do pohody. Zítra bude nad Krhovou v lesích U obrázku probíhat policejní cvičení včetně vrtulníku. Nějaký nácvik zátahu...Na zahradu ale jedeme.

      Vymazat
  4. Maruško, přeposílám manželovi a kamarádům, ať se potěšej. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, je to jen taková malá přehlídka, ale den to zpestřilo.

      Vymazat
  5. Tak to jsou opravdu krasavci,radost pohledět,zvláště pro fandy motorismu...ti si přišli na své..

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, zdravím. Tak to musela být podívaná, krásná auta a jak nablýskaná ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Maruško super autíčka i motorky měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Mám tyhle prezentace opečovávané naleštěné krásy moc ráda.
    Maruško, děkuji za reportáž a přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pro majitele jsou to miláčci, které si opečovávají a mnozí si některé stroje i sami staví. Rozhovor o tom jsem vyslechla při obědě od jednoho stolu.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Hanko, ve spamu jsem měla jen Jitku, ale tebe ne a od tebe jsem tam neměla žádný jiný komentář než tento. Tak nevím, co se stalo.

      Vymazat
  10. Maruško,moc hezké jsou veteráni jak auta,tak motorky. To by si na své přišel můj muž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebylo jich moc, ale stačilo na malou obec. I tak jsem se divila, že podobnou akci uspořádali. A to měli ještě fotbal na hřišti a veselici s bublinkovou šou. Ale tam už jsme nebyli.

      Vymazat
  11. Skvělá akce, parádní počasí a fotky skvostné, Majko. Podobné akce jsem měla ráda, ale to už je nějaký ten pátek. ;)
    Video máš velice zdařilé.
    Zdravím! Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já už také pomalu upouštím od podobných návštěv, to musí být opravdu skvělé počasí, ale kolikrát mne Michal nutí a pak jsem ráda, že mne donutil. :-D

      Vymazat
  12. To jsou ale krasavci, zvlášť ti v prvních třech řadách. Něco podobného jsme letos viděli v Bučovicích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně jarních víkendů jsou k vidění po celé republice veteráni a i když se ve značkách nebo historii moc nevyznám, moc se mi ta autíčka líbí. Zvláště i ta atmosféra kolem nich. Tady to sice byly závody, tedy žádná přehlídka dobových kostýmů, ale i tak to byl skvělý den.

      Vymazat
  13. U nás v České Vsi se koná každoročně podobná akce. Je to super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.