neděle 28. srpna 2022

Zámek Zruč nad Sázavou exteriér


Druhý den zájezdu pokračujeme z hradu Český Šternberk do Zruče nad Sázavou. Než se vydáme na prohlídku zámku máme objednaný ve Zruči ještě oběd, ale je tu trochu zádrhel. I když je pozdní oběd objednán, obsluha silně vázne. Naštěstí jedna skupina již se chystá na prohlídku a naše hladová skupina znervózňuje delegátku, která se snažila již dvakrát posunout prohlídku a je dokonce ochotná pomoci s obsluhou. Nakonec jsme se dočkali a před 16 hodinou jsme u zámku. Protože se mi zámek moc líbil pořídila jsem více fotek a rozdělím tedy článek na dvě části. Do interiéru se podíváme v dalším vstupu. Nyní se mnou tedy můžete zámek obejít.
Pár fotek jsem pořídila už u autobusu. 
A už pospícháme ke vchodu do zámku.
Projdeme budovou do parku
Moc se mi tento zámek líbí. A jak jsem slíbila, interiér si prohlédneme příště. 
Ještě společné foto (fotí naše delegátka) Kdo by se zde našel a nechtěl by tu být, napište mi. 

Hezký den. 

8 komentářů:

  1. Maruško, loni na podzim jsem se po parku prošla a vlastně jsem ty fotky na blog nedala. Musím to napravit, protože jsem byla nadšená, moc se nám tam líbilo! Děkuji za připomenutí a přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. helenko, ráda se na fotky podívám. Kolikrát také zapomenu dát něco na blog a přidávám, když mi to někdo připomene. Opravdu tam bylo moc krásně.

      Vymazat
  2. Zajímavá stavba, z určitých úhlů mi připomíná Staroměstskou radnici ve své původní podobě....

    OdpovědětVymazat
  3. Maruš díky tvým fotkám a povídání člověk nakoukne do míst,kde ještě nebyl.U nás je tolik krásných míst,ýe je nelze za život všechny navštívit,díky ....

    OdpovědětVymazat
  4. Zámek se mi líbí,na pohled je velmi zajímavý.Těším se i na interiéry.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.