čtvrtek 15. září 2022

Dovolená 2022- 3.den-část 2.-Moravské Budějovice

Kdysi jsme navštívili Český Krumlov i České Budějovice, včera jsme se protáhli Moravským Krumlovem, je tedy na místě, že volba návštěvy Moravských Budějovic do této skupiny zapadá. Vlastně je dobře, že jsme nakonec do Retzu podle původního plánu nejeli. Sice jsou Moravské Budějovice jen malým městem ve srovnání s Českými Budějovicemi, přesto mají své kostely, zámek, parky i zajímavé měšťanské domy.

Byli jsme tu jen krátce, protože na odpoledne a večer máme ve Znojmě další plány.

Do Moravských Budějovic jsme přijeli autobusem, zpět jsme jeli vlakem.

I Moravské Budějovice mají své Masné krámy
Zámecký interiér jsme tentokrát nenavštívili a šli na oběd do restaurace Grand.
Po příjezdu zpět do Znojma jsme hned chtěli jít, tedy spíše syn, do znojemského podzemí. Hurá, už mají plnou kapacitu a další návštěva je možná až zítra. Museli jsme se objednat na určitou hodinu. Protože večer nás čeká dlouho předem zamluvená účast na Degustaci vín, vítám ještě do večera odpočinek ve stínu pokoje.
A večerní akci i noční město pro vás budu mít zase v příštím vstupu.
Zatím přeji hezké zářijové dny.

1. Tak je pravdou že za těmi Českými trochu pozaostávají, nicméně i tak jsou hezké....

2. Maruško, obdivuji vás, že jste tam jeli, žes to pochodila a hezky nafotila...já mám na toto město dvě krásné vzpomínky, a to, že jsem tam sehnala čtvery boty na mé dlouhé nohy a pak, že jsme od jednoho pána dostali výklad o výrobě perleťových knoflíků.
    Jak ráda jsme tam s tebou zase jednou zavítala. ( to ještě ani nebyl obchvat města, když jsme tam byli poprvé ! )
    Výletování s tebou mě baví. Jiřina z N.

3. Maruško to je nádhera. Krásnou dovolenou jste si užívali a moc hezké fotografie jsi pořídila. Ten kraj vůbec neznám a tak děkuji za jeho přiblížení. Měj se moc pěkně Maruško.

4. Maruško, opět pro mě známé město, bohužel,vždy jsem je viděla pouze z autobusu, když jsem jela do Třebíče.

5. Krásné a pro mě neznámé město.Hezky jste si dovolenou užívali.
    Měj se hezky Maruško

6. Maruško, zdravím. Hezky jste si dovolenou užili, nikdy jsem tam nebyla. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

7. Musím se přiznat, že jsem jen několikrát projížděla...