neděle 18. září 2022

Dovolená 2022 - 4.den - Procházka Gránickým údolím


 a NS S mlokem. Tuhle procházku jsme si opravdu užili. Spousta pěkných vyhlídek, lesních cest a chodníčků...  A v lese trochu chládek.  

Na oběd je ještě brzy, ale pivko si tu určitě dáme. 
Přímo pod námi je Muzeum motorismu, kolem kterého jsme šli před chvílí. Na prohlídku jsme sem šli před pár lety. Muzeum motorismu Znojmo
Po obědě U Karla na náměstí sv. Mikuláše  si trochu odpočineme a na 15. hodinu máme zamluvenou návštěvu znojemského podzemí. 
Vás tam zavedu příště. 
Hezký den

11 komentářů:

  1. Maruš, mám ráda procházky s vámi na blogu. Docela by mě zajímalo, kolik za dovolenou nachodíte kilometrů, asi hodně.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle chytrých hodinek na 3. denním zájezdu )27. 7. - 29.7.) 26 km a na dovolené (1.8. - 4.8.) - 43,- km. Zajímavým údajem je celoroční zátěž nohou a to já mám od února do teď 718,6 km, ale třeba v roce 2019 jsem od ledna do prosince zatížila nohy 1134 km. :)

      Vymazat
  2. Maruško, taky jsme si tam při naší dovolené ve Znojmě v r.2016 udělali výlet a tvrdím, že kdybychom ještě měli Tatry a moře, už by nám nic nechybělo,. Znojmo a Mikulov mám moc ráda.Ale je toho víc. Pěkně jsi fotila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,to je nádhera.Fascinuje mě ta modrá obloha.Snad se ji zase dočkáme.Krásná příroda i památky.
    Moc pěkný výlet.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem dnes nakoukla do procházek po Česku,nebyla jsem zde 10 dnů(dovolená v Chorvatsku) a musím se zase přeorientovat,všude je krásně....

    OdpovědětVymazat
  5. Ono to jde vlastně stále kolem města, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tato procházka nejde kolem města. Samozřejmě by se daly spojit různé trasy a město obejít, ale to už by bylo pro zdatnější chodce. Granicke údolí je mezi dvěma skalnatými ostrohy,v okrajové části města směrem na západ. Samozřejmě jsme z města vycházeli a zase se do něho vraceli. 🙂

      Vymazat
    2. No na katastru města jsme tedy byli stále.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.