neděle 4. září 2022

Spočítej beránky

 "Vy jste fanatici", slyšela jsem z úst manžela, když jsem hnala pro foťák, abych ho namířila na západní oblohu ve včerejším podvečeru. Není dramatická, není ani nikterak barevná, ale zalíbila se mi s těmi stádečky beránků. :)

Hezký den

17 komentářů:

  1. Ale to je nádhera, to bych také utíkala pro foťák ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,obloha je nádherná a těch beránků.Taky cvakám z okna pokud je obloha zajímavá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, mám chuť sáhnout na tu bílou oblačnou kadeřavost a trochu jí pocuchat, úplně mne to láká... Nádherné fotky krásy, kterou také pořád obdivuji. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, ty jsi to vystihla. Také cítím tu vlnu v rukách. :-)

      Vymazat
  4. Maruš, taky mě kolikrát fascinuje obloha. Beránci jsou na valašských kopcích typičtí, tak proč ne i na obloze.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, když jsem na zahradě, tak se se mnou pořád snaží bavit. V chalupě nad námi je mají jako skvělé sekačky. :-D Zdraví mne hned jak přijdu. :)

      Vymazat
  5. Ahoj Majko, ja nefotím, ale když vidím třeba večerné zore - ty víš co tím myslím a pro ostaní červánky-večer, tak nutím manžela ať cvaká a cvaká. Teď ovšem sedíme doma, okolní paneláky jsou vyšší tak nic moc. Mám boreliózu a dost drastické atb - ale už jenom týden a z toho všeliké komplikace, tak nemám na nic náladu. To jsem se těšila, že doprovodím první den před školu milovanou vnučku. Ty dávej na sebe pozor a chci se zeptat: si psala, že si sklízela celer? Já nejsem Mičurin, ale co si pamatuji, tak jsme sklízeli celer a někdy říjen....dokonce i v listopadu? to máma říkávala, že nejvíc poroste z mlhy a plískanice? nebo si už pamatuji tak .... = nic? No vím jako všeho i celeru je několik odrůd...tak bohatou úrodu - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, je mi líto, že jsi tak nemocná. Moc ti přeji, aby ses z toho brzy vylízala. S tím celerem se to u mne má tak. Také ho většinou sklízím i s mrkví až ke konci září, ale letos nemám mrkev, protože mi nevzešla díky tomu, že mi záhon pošlapali a rozmetali dělníci, když měnili el. sloup. A nyní jak byly ty silné deště, tak jsem na celer mrkla a řekla jsem si, že bych musela dokupovat hodně mrkve, kdyby ještě narostl a kupované mrkvi na zavařování moc nevěřím, když je plná dusičnanů. Když jsem ho tedy před pár dny vytahala, zjistila jsem, že ty větší bulvy už jakoby chtěly hnít. Asi té vody bylo v poslední době víc než se jim líbilo. Měla jsem tedy jen 4 kg očištěného a tak jsem dokoupila 4 kg mrkve a už je to i zavařené. Budu stěhovat a obnovovat záhon jahod a tak jsem i ráda, že bude místo, protože nové jahody by měly být v zemi do poloviny září. V zemi mám už jen rajčata, červenou řepu a fazolky na semeno. :) Mílo, držím ti palce.

      Vymazat
  6. Maruško, moc hezké fotografie beránků! Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné fotky!
    Maruško, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, oblaka také ráda fotím. Beránky sice "volají po vodě" , tak že po nich většinou prší, ale jsou nádherné. moc hezky jsi je nafotila. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.