pondělí 19. prosince 2022

Sníh

Včera se opět ukázal krásný slunečný den a slunce se na svět usmívalo i po obědě. Vyrazila jsem s foťákem navlečená do mrazu.  Šlo se ale mizerně ve vyšlapaných chodníčcích a navíc netuším, čím jsem mohla sluníčko urazit, že se zakabonilo a odmítlo mne doprovázet.  Proto jsem to brzy zabalila a i přesto přišla domů docela utahaná. 

Dnes byl také slunečný den, ale fotit jsem už nešla, ale  odpoledne cestou od kadeřnice jsem  jen mobilem vyfotila led na řetězu převislého okapu z naší pekárny. Ale měla jsem si stoupnout z jiné strany kvůli lepšímu světlu. No. co už. 


Hezký den. 

P.S.  Tento článek jsem smolila dva dny, tedy několik hodin a několik hodin jsem studovala všelijaká nastavení a diskusní stránky, vznesla dotaz, proč to tak zlobí a dověděla jsem se, že mám do blogu kopírovat fotky tak jak je běžně kopíruji.  Vyzkoušela jsem všechny způsoby.   Každý pokus jsem pak musela aktualizovat a sledovat nepřihlášená na mobilu, zda je tam fotka nebo ne. Nejsem spokojená. Na mobilu byly a pak zase ne. Nyní tedy poslední pokus a pak už nevím.  A budu ráda, když mi potvrdíte, jestli už něco vidíte. 


23 komentářů:

  1. Kopírovala jsem do Blog.cz, ale tady minimálně, normálně vkládám přes administraci a taky všechno najednou. Tady sice sníh je krásný, nicméně dny šedé a zatažené. Ani nevím kdy tu vlastně svítilo sluníčko naposledy. Takže mám všechny sněhové zatažené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy až do toho Olomouce jsem nahrávala přes editaci vložit soubor. A fungovalo. A funguje i na mých dalších blozích. Hlava mi to nebere.

      Vymazat
    2. Vendy, jestli budeš mít čas, písni mi, zda už to vidíš vše. Mělo by tam být 15 fotek.

      Vymazat
    3. Když jsem se dívala na kompu tak nebyly vidět asi první čtyři nebo pět fotek a pak už jo. Ale na mobilu není vidět žádná fotka...

      Vymazat
    4. Já jsem všechno nahrávala znovu, ale musela jsem přes URL jinak to nešlo a myslela jsem, že je to OK, protože v prohlížeči GOOGLE chrome je všechno v pohodě a na tabletu také. Pak mi Hanka píše, že nevidí nic a zjistila jsem, že ani já na prohlížeči Seznam nic nevidím a pak ty s mobilem a já potvrzuji, že mobil nic nezobrazí. Už jsem psala na podporu, tak uvidím.

      Vymazat
    5. Já na blogger kopíruju jen nějaké obrázky. Většinou z netu které jsou k tématu, ale já je třeba nemám. Ale většinou je nahrávám bez problémů ze složky kterou mám v počítači. Všechny a najednou a nemám s tím jediný problém. Prostě zadám nahrát fotky z počítače a jedu. Dneska je to OK, je tam všechno

      Vymazat
  2. Maruško, většina obrázků tu není... Já všechno normálně nahrávám. Funguje mi pouze kopírování z jednoho bloggeru do bloggeru druhého. Jinde jsem to nezkoušela. Žádnou URL adresu nekopíruji. Ty dvě fotky jsou moc krásné, ale ostatní se nezobrazují je tam taková jednosměrka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji moc. tu odezvu potřebuju. jak vidět, tak se budu muset po každém článku odhlásit a kontrolovat, jak se to zobrazuje, protože, když jsem přihlášená, vidím všechno. Chce se mi brečet a přestává mne to bavit. když jsem se odhlásila, tak jsem viděla všechno, jen ne ty první dvě fotky. Tak to vůbec nechápu, když ty zase vidíš jen ty první dvě a ostatní ne. V editaci normálně kliknu na vložit obrázek, vyberu album, označím fotky a mělo by se to nahrát a pak si zpravím velikost. A tohle prostě nejde. Když pak chci odejít, tak mi to píše, že nemohu, protože se čeká na nahrání fotek. Prostě horror. Už jsem prošmejdila všechno a netuším, kde je zakopaný pes.

      Vymazat
  3. Maruško,sněhu máte hodně,ale zobrazily se mi jenom dvě fotografie.
    Přijdu ještě jednou.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už to vidím všechno i jako odhlášená, ale co jsem s tím dělala za harakiri, to bylo šílené. Fakt jsem musela do blogu dávat místo obrázků URL adresy a to mi ještě některé obrázky, pokud byly vedle sebe braly URL předešlého a zobrazily se vedle sebe dva stejné,. Prostě si připadám jako začátečník. Jsem se s tímto článkem mořila několik hodin. M

      Vymazat
  4. Nejdou mi otevřít obrázky,bohužel.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Evi , nějak mi to tu blbne. To se mi ještě nestalo. A jen na tomto blogu. Na grafice to jde dobře. ale musím to zaklepat. Už je to snad opravené. Ale co to dalo práce.....

      Vymazat
  5. Nevidím tu jedinou fotku, ale to neva, však se mohu podívat jindy. Zrovna pozoruji, jak technické služby u zastávky dvěma stroji shrnují a nakládají na korbu auta sníh. Tu bílou hmotu, která za chvíli bude tát a tak snad trochu předejdou "kouzačce".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jsem asi v pasti. V prohlížeči GOOgle Chrome je vidět všechno. v prohlížeči seznam nic. Na androidu je vodět všechchno. Já se právě vždy odhlásím, abych to viděla. A fakt chrome zobrazuje vše a seznam ne. Tak nevím. Mám problém s nahráváním Schválně udělám scren

      Vymazat
  6. Maruško taky u Tebe žádnou fotku nevidím, a ani Ti neporadím. Ale popřeju Ti hezké Vánoce, prožij je v klidu v pohodě, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko a můžeš mi prosím napsat jaký máš prohlížeč?

      Vymazat
  7. Ani já fotky nevidím, zkoušela jsem víc prohlížečů... Snad to je jen chvilkové, ráda se vrátím...
    Maruško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už to nahrávání na tento blog trápí delší dobu. Strašně dlouho trvalo, než se fotky nahrály a pak na mne vyskakovala omluvná hláška, že zkopírování nebylo možné.podarilo se třeba na pátý pokus. Nyní už se podařilo jen přes URL a to pak nevidí veřejnost.To nevypadá na chvilkové selhání.

      Vymazat
    2. Už je vidím a jsou krásné!!!
      Maruško, měj hezký den. Helena

      Vymazat
  8. Dneska na google nevidím nic, ale včera jsem tu přes google krom těch prvních pár fotek obrázky viděla. Ale je fakt, že ráno jsem pustila počítač a na liště jsem neměla jedinou navolenou stránku, které tam mám připnuté. Všechny jsem musela znovu načítat. Ale z vyhledávače, normální dát načíst nefungovalo. Takže jsem každou jednotlivou stránku musela hledat a znovu připnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když něco nešlapej, jak má dokáže to člověka rozhodit. Akorát mojemu chlapovi je to jedno. Prý jsou důležitější věci. No jo,má pravdu,ale nějakou radost člověk mít musí.A mne nyní nebaví fotit. 🤔

      Vymazat
  9. Krásné zimní fotky. A vidím všech 15 :) Tak už se to asi umoudřilo. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ještě se to neumoudřilo, ale poradili mi, jak na to. Snad si to nakonec opět sedne. :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.