pondělí 19. prosince 2022

Záhada

 Moji milí návštěvníci, v poslední době mi nejdou nahrávat fotky z alb GOOGLE do blogu a když se mi to nakonec podaří přes URL adresu, tak je výsledek takový: 

Fotky jsou normálně v editaci článku  vložené, náhled článku je OK, ale po Publikování :

Vidím fotky jen já, když se však odhlásím, fotky nejsou zobrazené a nezobrazí se ani vám. Stále se zobrazuje vše pouze na tabletu s Androidem i když jsem odhlášena, ale ten mám doma a nemohu ho dát kolovat. Jen jsem pořídila kopii obrazovky. Ale nahrát jsem tento obrázek musela přímo z počítače, proto není zařazen v žádném albu. A to pro pořádek ve fotkách nechci akceptovat. Jen by mne zajímalo, zda tuto fotku vidíte. Tyto problémy mám zatím jen na tomto blogu. 

Můj neviditelný článek 

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Tak asi na tomto blogu končím. Napsala jsem na podporu, uvidím. Ale nahrávat z počítače přímo do článku nechci. Jestli to postihne i grafiku, tak to bude v háji. Nemohla bych bezpečné promazávat, protože při tomto způsobu se fotky neřadí do alb. Měj se. Majka

      Vymazat
  2. Já tady tu fotku vidím, ale aby ses neukvapila s tím, že tento blog skončí. Počkej pár dní, třeba se "to umoudří", několikrát se mi stalo, že to pak jelo dál. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Hani, já ho mazat nebudu, také si nemyslím, že to končí jako třeba blog.cz, ale nechápu, proč mi fungují ostatní dva blogy a tady mi to funguje pouze při nahrávání přímo z počítače, ale fotka se nenahraje do alba a při případném promazávání je to pak šílené hledání. Prostě už nad těmi fotkami nahranými přímo z počítače je strašně těžká kontrola a není takový přehled. Ale jak vidíš na náhledu, tak fotky se do blogu sice naskládaly pomocí URL adresy, v náhledu článku jsou v pohodě. Ale jejich dresy jsou nějaké divné. Nahrát je přes URL byla také docela rychlovka. Ale k ničemu. No jak píšeš budu čekat, ale další články zde budou stagnovat a nebaví mne fotit. :-( No ještě jdu vyzkoušet ty ostatní dva blogy.

      Vymazat
  3. Já tomu tedy moc nerozumím,ale nahrávám fotky přímo z počítače a zatím bez problémů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já mám 3 blogy a ten grafický chce občas promazat. Zvláště tam nejsou potřeba věci pro staré kalendáře a novoročenky nebo nějaká grafika, která už se mi nelíbí a podobně. Proto potřebuji mít vše seřazené do alb. Když nahrávám přímo z počítače, tak se to přeháže a kdybych to pak chtěla hledat, tak by se mi to dělalo hodně těžko. Smazat album nebo něco z alba tématicky pojmenovaného pak není problém. Takže fotky nahrávám do alb GOOGLE a z nich pak je dávám do blogu.

      Vymazat
    2. Nyní jsem se odhlásila, abych viděla, jak to vypadá a zdá se mi to OK. Snad se to tam chvíli udrží. Jdu se podívat k synovi, jak to vidí on.

      Vymazat
  4. Hlásím, že předchozí příspěvek už zobrazuje obrázky v pořádku. Tak snad Tě to už nebude zlobit :) zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už mám lepší náladu. Ale dalo to práce. Snad si zapamatuju, jak jsem to dělala. Ale poradila mi i jedna blogerka na fóru. Ovšem bavili jsme se anglicky, takže překladač jel na plné obrázky. :-D

      Vymazat
  5. Maruško, moc technicky zdatná nejsem, nahrávám fotografie z počítače. Doufám, že vše bude propříště OK. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím. Při nahrávání fotek z počítače nemám možnost tvořit složky, tedy alba a míchalo by se mi všechno dohromady, když nám tři blogy a jednu galerii. Ale zatím jsem to vyřešila, uvidíme dále. Překvapilo mne, že na dvou blozích jde nahrávání z alb Google a na jednom to nejde.Snad se to omoudří.

      Vymazat
  6. Já nahrávám fotky vždy jen z počítače, na galerie různých systémů nevěřím, protože ty se mohou zrušit (jako kdysi na Blog.cz) nebo někam přesunout a odkazy nebudou už platit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky nahrávané z počítače se ukládají v galeriích Bloggeru stejně jako fotky nahrávané nejprve do Fotky Google. Všechny fotky, které mám v archivu alb Google jsou v Bloggeru, ale s tím rozdílem, že jsou fotky uspořádané. A až skončí Google, tak už se stejně nebudu pokoušet něco někdo obnovovat. :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.