pátek 16. prosince 2022

Zima za oknem

V úterý do bílého sněhu zasvitlo trochu sluníčko, ale než jsem se dostala ven, opět se počasí pokazilo a vůbec nic mne ven nelákalo. Tak alespoň focení přes okno. 
Doufám, že se budou fotky promítat všechny. 
Hezký den a více sluníčka. Všichni mají zapadané solární panely, to asi moc denního světla nemají. 

14 komentářů:

  1. Maruš, dík za nádherné zasněžené fotky. Máme dneska obě článek o úterním sluníčku. Jak jsem viděla, že svítí, nechala jsem uklízení a šla na zahradu, ono svítilo fakt jenom chvilku. Myslela jsem si, že po obědě vyrazíme na špacír, ale jak zašlo slunko chuť se projít mě přešla. Dnes taky sněžilo celou noc, je to venku nádhera, škoda, že se má příští týden oteplit, ale hold, tak to bývá, že je kolem vánoc teplo🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, máš na hory překrásný výhled, s tím sněhem, to je fakt nádhera...
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, máš parádní výhled z bytu a fotky se sněhem jsou moc hezké. Opatruj SR, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné výhledy máš ! To se Ti to fotilo :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to je výhled... U nás dnes sněží a sněží budou bílé vánoce

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nádherný pohled z okna závidím, krásné fotečky. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se moc líbí ta s poutníky k památníku.

    OdpovědětVymazat
  8. Martuško, to jsou nádherné fotografie a ty nádherné výhledy!!! Moc se mi u vás líbí. Děkuji za tuto nádhernou podívanou a přeji Tobě i celé rodině moc krásné dny

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné výhledy do krajiny, Maruško. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško,to koukám.Takové úžasné výhledy z okna.To hned tak nikdo nemá.
    Měj hezký poslední adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, krásné výhledy i fotografie. Moc Tě zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško,toho sluníčka je opravdu pomálu,máš moc hezké fotografie. Sněhu je u nás požehnaně.

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásná vyhlídka z okna :) Přeji, ať sluníčko brzy přijde. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  14. Maruš,máš moc hezký výhled z okna a krásné fotky...přeji víc sluníčka a pohodové svátky...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.