pátek 6. ledna 2023

Když není horečka aneb veverka

 Když není horečka má se jít ven, někam na kopec, říkával vždy náš starý praktik, který měl na starosti jesle. Syn začal po svátcích kašlat a to dost najednou a dost prudce. Pár dní se kurýroval coldrexem a jelikož se stav zlepšil, šli jsme se na Nový rok trochu projít, alespoň k naší malé ZOO.  Opět nás pobavily veverky.  I když fotit ta mrštná zvířátka přes  hustou překážku, bylo hodně náročné.

osmák
A druhý den skončil syn u doktora a vyfasoval antibiotika, manžel kašle a inhaluje a já kolem chlapů skáču s rýmičkou. Ale až nyní jsem byla trochu schopná zasednout k počítači. Také jsem volné chvíle trávila v posteli s tabletem. 
Mějte se hezky v tom novém roce a hlavně zdraví. 

30 komentářů:

  1. Maruško,nic nechce uspěchat.Já měla v říjnu podruhé covid,jenom slabý trochu kašel a rýma.Neměla jsem ani teplotu a tak pátý den krásné počasí musela jsem na výlet do Skaláku.A od té doby chodím na internu.Srdíčko,ale měla jsem už nějaké problémy spousty let,máme to v rodině.Covid je zhoršil.
    Fotografie veverky jsou úžasné,moc se povedly.Mně už takové focení moc nejde.
    Maruško,v novém roce přeji Vám všem hlavně zdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to je mi líto, že se přidalo srdíčko. Uvažuju, že půjdu k doktorovi, ten kašel nějak nechce ustoupit. Už aby bylo jaro
      Ta zima nezima je na nic.

      Vymazat
  2. No fotky jsou parádní, to ostatní už méně!
    Maruško, přeji vám všem rychlé uzdravení! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. I přes náročnost focení jsou fotky moc hezké. Je teď těch respiračních nemocí hodně. Musím zaťukat, nám se to zatím vyhnulo.
    Měj se hezky a hlavně buďte co nejdříve OK.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snažíme se vyhýbat lidem, ale přece jen do obchodu člověk musí a syn do práce. Když volal do práce, že je nemocný, tak mu řekli, že po svátcích hodně lidí nepřišlo. Je toho hodně. Já jsem bývala spíše na angínu. Když jsem se objevila v ordinací, tak závodní lékař děl k sestře:"Marto, končí chřipky, začínají anginy. "😊

      Vymazat
  4. Veverky jsou roztomilé. Takže obskakuješ marody hned na nový rok. My jsme zatím v pohodě a zdraví, ale v pondělí jdu na krev, doufám, že si nic nedonesu domů, tak jako v září. Ať se chlapi uzdravují i ty s tou rýmičkou, aby jste byli brzy fit, kočičky už na vás určitě u chaty čekají🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rýmičku už nemám, kašlu po ránu, jak starý tuberák. Ale zatím bez teplot. Myslíme na kočičky, už je nám po nich smutno. Manžel za nimi na Nový rok byl a dal jim kapsičku a do misky granule a zjistila jsem že i sousedi hned vedle nás jim také něco dávají do misky. Je dobře že už nemrzne a kočičky to snad snášejí dobře.

      Vymazat
  5. Maruško, díky za veverky, krásně jsi nafotila ty jejich skopičiny. Přeji vám všem doma brzké uzdravení. A pak hola do přírody.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jiřinko, stále se kurýrujeme, a když vidím to počasí venku, tak se mi tam vůbec nechce. Sluníčko sice svítí, ale když nic zeleného nikde není, tak mě to nebaví.Kdyby alespoň napadl sníh a krajinu trochu prozářil. No co naděláme, musíme to nějak vydržet. Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Veveruchy jsou parádní. Jsou to roztomilá zvířátka. Kdysi jsme měli na chalupě přes prázdniny malou veverku, přinesl jí jeden pán který kácel strom v lese a našel v něm hnízdo s touhle malou. Moc se nám jí na konci prázdnin nechtělo pouštět, ale nakonec přece jen jsme jí pustili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu roztomilé. Měli jste tenkrát zpříjemnění prázdnin. To je pěkné.

      Vymazat
  7. Moc hezké fotografie. Já se snažím hodně chodit ven a je jedno, jak zrovna je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i manžel. Chodí na pravidelné procházky každý den. Má své kolečko, ale já bych raději vyjela někam dál za humna.

      Vymazat
  8. Maruško,jak se daří,tak se daří. Přeji vám všem brzké uzdravení. Fotografie 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti.Musime to zvládnout. Asi to tak mělo být, abychom si odpočinuli v posteli.

      Vymazat
  9. Netušil jsem, že veverky mají částečně bílý kožíšek, mám je v povědomí jako čistě hnědé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty černé mají bílou náprsenku a bříško. Veverek je na světě strašné moc druhů. Nedávno byl v televizi na prima MAX o nich pořad. Ty černé jsou divočejší asi. Ty se mi ještě nepodařilo vyfotit.

      Vymazat
  10. Maruško to jsou hezké veverky, màm je moc ráda. Přeju hodně zdraví všem, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké veveverušky,hlavně se všichni Maruš uzdravte...je toho hodně.Já to měla týden před svátkama,myslela jsem že ani do Tater nepojedu,ale vyšlo to,opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Tatry bychom na zotavenou potřebovali. Tam sis určitě zrelaxovala plíce. Měj se hezky.

      Vymazat
  12. Majka, krasne fotky. A skore uzdravenie prajem vsetkym. My tiez lezime doma s Covidom :D Tak sme v tom s vami. Nech to cim skor prejde a bez nasledkov. Pozravujeme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji a posílám k vám mnoho pozdravů také s přáním hezkého uzdravení. My zatím covid nemáme, ale kašlem dobře. Tak se držte.

      Vymazat
  13. Taky jsem měla moc špatné dny,ale táhlo se mi to dva měsíce...ne a ne se z toho dostat.
    Přeji všem lepší zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ten kašel je asi opravdu na dlouho. V tom ovazduší, co je venku, není divu.

      Vymazat
  14. Marija, veverky se povedly. I když teda ten výlet měl takové následky... Tak snad už jste všichni zdraví a bude hodně fotografických úlovků .-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.