čtvrtek 19. ledna 2023

Stačí zavolat

"Či-či-čííííí" a seběhne se sedm kočiček. Ale musí se vědět, u které zahrádky volat.  Manžel takto chodí zdravit kočičky na jedné ulici u nás na okraji města. Pravidelné procházky si s nimi zpříjemňuje.  I my jsme se vydali na malou procházku, ale vůbec mě to v tomto počasí nebaví, protože není, co fotit. Chybí mi jiskrný sníh nebo pučící poupata keřů. Tak jsme také nenápadně  zavolali u plotu, který nám byl manželem popsán, ať máme nějaké vzrůšo. Přišly všechny, ale fotit se uvolilo jen pár. Když zjistily, že by šlo jen o pohlazení, či dokonce o pózování fotografům zdarma, odkráčely a pozorovaly nás z místa, kam už jsme fotit nechtěli, protože fotit někomu soukromý dvorek, není zrovna košér.  

Tak zatím přeji hezký den, i když venku opět nic moc. 

35 komentářů:

  1. Maruško, trochu jsi nás zanedbávala a nakonec taková něžná kožíšková krása.
    Hezký den ti přeji...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zanedbávání se omlouvám, budu se snažit to napravit, ale měla jsem na blozích jisté problémy a snažila jsem se je nějak řešit a i zdravotně to v naší rodině trochu pokulhává. Snad už bude lépe.

      Vymazat
    2. Maru, tak to držím palce, abyste byli zdraví a vše bylo ok. Já vím, ono se to řekne, ale ty potvorný nemoci ...ach jo.
      Budu ti přát: ať máš dny jen hezké a radost každý den.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Děkuji Jiřinko. Tak mi konečně napadl ten sníh, který jsem si přála, ale moc se ven jít nedá, je hluboký a těžký a stejně stále padá drobně a pofukuje vítr. Syna čeká ve firmě ruční odklízení sněhu a bude první den po nemoci. Tož jsem na to všechno zvědavá.

      Vymazat
  2. Maruš, kočičky jsou krásně vykrmené. Taky bych nefotila lidem za plotem, to se nedělá. Měj se krásně🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že někdy ty zahrádky svádějí k focení. Třeba tvoje zahrádka vždycky září. :-D

      Vymazat
  3. Krásné kočičky.Také se mi v divném počasí fotit nechce.Naštěstí jsem si to
    vynahradila dva dny,kdy bylo docela hezky a dnes s kamarádkou.Napadlo nám
    trochu sněhu.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sníh nám konečně napadl, ale počasí ještě není vlídné k procházkám či brodění.

      Vymazat
  4. Také se mi v tom deštivém a blátivém počasí moc nechce fotit,je to divná zima,ale kočičky jsou moc hezké....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha a už máme sníh, ale zase se budu vymlouvat, že není sluníčko. :-D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji i za návštěvu. Vy máte krásné stránky, určitě se k vám vrátím. :)

      Vymazat
  6. Maruško, děkuju za kočičí reportáž. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to bylo jediné, co se dalo venku fotit. měj se hezky.

      Vymazat
  7. No, jsou to fešandy a moc hezky zapózovaly!
    Maruško, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tmavá se mi na displeji foťáku zdála strašně černá a tak jsem stále upravovala čas a ISO, až jsem zase ty světlé kočičky měla podexponované a musela jsem je v editoru ztmavit. Kocourek tmavý se nakonec v počítači jevil dobře. :-D

      Vymazat
  8. Maruško to je nádhera...tak příště do kapsy " kapsičky...ale do čeho je dát že? Jsou to krasavice. Hezké fotografie. Přeji ti krásný víkend. U nás sníh je a mrzne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by stačilo vzít sáček a pár "kokynek" to jsou takové malilinké suché kapsičky plné vitamínů. Stačí jedna dvě každé kočičce. :) Ale máme je na zahradě a pro ty kámošky, které potkáváme jsme zatím nekoupili. :-D

      Vymazat
  9. Krásné kočky ! Taky se mi teď moc nechce špacírovat. Sníh u nás není - i když dnes je zatím nebe modré, svítí slunce, lehce mrzne. Ovšem ten sníh, ten není. A silně pochybuji, že víkend bude bílý. Brala bych to. Jenže............
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh už u nás napadl, ale je zatím hodně nevlídno na procházky. Ale říká se, že správný fotograf se nenechá počasím odradit, neboť jak říkával můj táta, není špatné počasí, je špatné oblečení. Tak se dobře obléci a prý i ta nevlídnost fotkám sluší. :-D

      Vymazat
  10. pěkný micinky. Tady je od rána trochu sluníčko, trochu zataženo a mrzne. přistál mi doma chlupatej vnouček od dcery, tak když bude ještě mrznout tak zítra třeba zas vyrazíme na procházku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se podívat k tobě na stránky. Fakt jsem to nyní hodně zanedbávala.

      Vymazat
  11. Majko, krásné fotky, které srdce kočkomila potěšily. Mám zejména slabost pro zrzečky. 💓😺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičky mám ráda všechny, ale nejvíc takové ty tygříky, ale ty bezsrsté bych se bála pohladit. Ty ale asi ven nechodí. Kočičky se dokážou zabavit samy nebo spí, ale pejsci chtějí stále, aby se jim někdo věnoval nebo se jinak nudí a vybízejí ke hrám a procházkám. A procházka je neunaví, ale páníčka ano. :-D

      Vymazat
  12. To jsou ale kočky! Takové zdravě naštvané:)
    Měj se hezky, přeju pevné zdraví v rodině. Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Marija, ty jsou pěkné. No jo, dámy - fotit jentak pro ně není :-)

    OdpovědětVymazat
  14. U těch čtyřnohých je focení jen o důvěře.
    U těch dvonohých je často o penězích.
    My máme jenom čtyři kočky se kterými chodím na procházky do zahrady a ony rády doprovázejí. Pak máme za mrazivých dnů večer posezeníčko v kotelně. Pěkné obrázky. Doufám, že nikoho neodnesl včerejší vítr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem neslyšela o žádných místních ztrátách. Snad jsou všichni OK. To je milé s těmi kočičkami. I moje kamarádka má 4 kočičky a píše o nich pěkné příběhy.

      Vymazat
  15. Asi to chtělo mít s sebou nějaký pamlsek. Zřejmě i kočky se řídí heslem "zadarmo ani kuře nehrabe." :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když k nám příjdou lidi, které naše kočky neznají, nevezmou si před nimi ani z vlastní misky! :-D

      Vymazat
    2. Třeba jsou tak pohostinné a nabídnou nejprve návštěvě. :-D

      Vymazat
  16. Ahoj Maruško super obrázky jsi nafotila

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní kočky! Přeji hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné kočičí modelky ♥ :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.