úterý 28. března 2023

Kostel sv. Michala v Olomouci


20 komentářů:

  1. Páni! Oslňující nádhera!
    Děkuji, Maruško a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuji. No v kostele není místečko bez výzdoby.. Také jsem byla uchvácena.

      Vymazat
  2. Ten kostel je neskutečně nádherný a ty jsi ho pěkně zvěčnila Maruš.Přeji pěkné jarní dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je nasvícený, tak to musí být ještě lepší zážitek. jsem ráda, že jsou v Olomouci mnohé kostely otevřené.

      Vymazat
  3. Je to krásný kostel, v Olomouci, která se nakonec stala Přemyslovcům "osudná", je víc kostelů, tady jsem nebyla. Ti Švédové u nás řádili všude, ale v Ol. je i Švédská kaple, možná je nepřístupná, ale je to zajímavá stavba poblíž zastávky MHD. Kostel, který se Ti podařilo hezky nafotit 👍, byl stavěn, pokud dobře počítám, asi 30 let. Jak vidět, do Olomouce se nejezdí jen na Floru. 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko na Floře jsem byla v roce 2009, pak ještě jednou a už jsem se zařekla, že tam být nemusím. Je to sice nádhera a pastva pro oči, ale těch lidí.....:)

      Vymazat
  4. Maruško, je to jedno z měst, kam se občas ráda vracím a vždy si užiju a nyní si užívám na tvých stránkách! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olomouc je krásná. Přicházím jí na chuť,. Dříve jsem byla jen párkrát na Floře. Zamýšlela jsem se tu i na pár dní ubytovat, ale když sem nyní budeme jezdit pravidelně, tak už to není potřeba a vždy projdeme jiný úsek. Naštěstí to máme hodinku vlkem bez přesedání.

      Vymazat
  5. Je to prostě nádhera !!!!! Krásné fotky!
    Měj klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško,kostel je nádherný.Bohatá výzdoba a ty úžasné stropy.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty stropy jsou opravdu překrásné. I v těch kopulích je spousta obrazů. Snad tu není místečko, které by nebylo dotčeno nějakým dílem mistra.

      Vymazat
  7. Kostel je určitě krásný a bylo štěstí že se dalo pořídit tolil fotografifií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že v Olomouci je hodně kostelů otevřených a to "od svítání do setmění". Dost mne to mile překvapilo. Jinde je obtížné se do kostela dostat mimo mše.

      Vymazat
  8. Majko, krása, až se tají dech. 👍👍👍 Děkuji za krásnou fotoexkurzi.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za návštěvu i za přání. U ty se měj hezky.

      Vymazat
  9. Kostely jsou úžasné stavby, dokazují zručnost řemeslníků a starých mistrů!!! - hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, to je úžasné ! Stejně u nás máme tolik krásných kostelů... Ráda jsem si prohlédla Tvoje fotografie, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Marija, nerozumím, jak můžeš fotit kostely. Tam já se ani nepokouším cvakat, většinou z toho nic není koukatelné :-) Ale ty tvoje fotografie - to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  12. Skvostná výzdoba, zvláště strop s freskami je nádherný. A vitráže také.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.