sobota 28. října 2023

Ráno

 Včera jsme šli k lékaři dost brzy, abychom se dověděli, že má dovolenou stejně jako všichni ostatní, kteří se rozhodli podpořit stávku lékařů. Bylo to docela komické, když na všech dveřích, které jsme minuli, byla cedule Dovolená 26. a 27. října. Zástup bude pouze pro akutní případy a to hodně později. Jdeme domů.  Líbily se mi lampy prosvětlující a osvětlující stromy. 

Foceno jenom mobilem.

13 komentářů:

  1. Maruško, tady je důkaz, že i mobilem lze pořídit nádherné fotografie. Moc se mi líbí. Hezký večer a pohodovou neděli Ti přeji. S tou stávkou je to docela síla. My tady také vzpomínáme na časy, kdy tu byla zdravotní péče dostupná vždy a ve všech odděleních. Teď tu není oční, ORL, interna, porodnice, a na operace a další ošetření už musíme jezdit až do Děčína. Pro nás bez auta je to někdy horor. Manžela tam nechali na Sono vyšetření čekat na chodbě pět hodin a tak nakonec šel na vlak a jel domů. Nakonec mu to vyšetření domluvil praktik tady v soukromé ordinaci, jako by to nešlo hned...Je to tady v pohraničí čím dál horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mám pocit, že dobře už bylo. Měli jsme všechno a všeho dost. A bude hůř a myslím, že i věk dožití se bude opět časem snižovat, právě pro tu nedostupnost péče. Děti nebudou mít teplé jídlo ve škole, upracovaní rodiče to budou řešit rychlým stravováním a nemocí zažívacích a psychických bude přibývat, lékařů ubývat a kam to tedy povede. My máme ještě to štěstí, že tu máme AGEL, který provozuje naši velkou nemocnici a docela se zatím snažil. Jsem fakt ráda, že bydlíme kousíček od nemocnice, kde sídlí i dost praktiků, takže mi nevadí se vrátit domů, ale ten, kdo dojíždí to má opravdu těžké.

      Vymazat
  2. Mobilem bývají hezké fotky a tobě se povedly.Mám ráda večerní osvětlení.Já mobilem kvůli třesu fotit nemohu,jsem ráda,že to jde
    pořád ještě s foťákem.To jste měli smůlu.U nás ve městě je dobrá nemocnice na nic si nemohu ztěžovat,protože jsem tam teď
    docela často,kvůli nějakým potížím.
    Maruško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem měla sice chytrý mobil, ale vždy jsem jsem se divila, jak s tím můžou lidi fotit, protože ten můj fotil mizerně. Ale pokrok jde kupředu mílovými kroky s i můj mobil už je dokonalejší. Má v sobě i možnost úpravy fotek. Ale přiblížit si detail je lepší foťákem.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky, Maruško! Tajemné, zadumané, opravdu povedené!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji. Měla jsem je barevné, ale právě ta černobílá varianta jim dá ten tajemný nádech.

      Vymazat
  4. Z více jak dvouset fotek z vídeňského výletu jsem nafotila mobilem přes sto. A musím říct že i na normální režim jsou koukatelné stejně jak z foťáku. Takže začínám mobilu víc a víc fandit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovolené jsem také hodně fotila mobilem, obzvlášť v kostelech nebo v interiérech zámků. Na to je mobil lepší. Nemusím nic nastavovat. Ale přibližování už je trochu na úkor kvality. Líbí se mi i možnost širokoúhlého pohledu, což se drcení ve stísněných prostorách.

      Vymazat
  5. Fotky jsou moc hezké - takové tajemné.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé fotky, jak píše Hanka nade mnou - takové tajemné

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško moc hezky jsi to nafotila, má to v sobě takové tajemno. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.