úterý 17. října 2023

Podzimní les

 aneb výprava za medvědem. V sobotu 14. 10. ještě bylo docela teplo na příjemnou procházku do okolních lesů. Tímto bych vás chtěla nejen protáhnout po stezkách nad Valašským Meziříčím, ale také reagovat na výzvu blogerky Jarky

Prošli jsme Umrlčí cestou k lyžařskému areálu na Veselé
Zde jste již se mnou byli, proto se tu nebudeme déle zdržovat a půjdeme Obrázkovou cestou k medvědovi, ale nejprve se zastavíme u Černé studánky, kde lze potkat mimo jiné i lišku. 
U medvěda končí obrázková cesta a my pokračujeme prudce vpravo po cyklostezce k penzionu s restaurací Na kraji lesa
Je to tu krásný areál, který už jsem také představila několikrát, jdeme tedy dál i proto, že se zde právě koná svatební oslava.
Odpočineme si však hned pod penzionem u kříže a pomníčku Josefa Handla. 
Poslední pohled na okolní kopečky Beskyd a jsme skoro doma. Pod panelovkou již je asfalt a první ulice města. 
A jedna malá historka. Když vám váš průvodce strčí trekové hole  při chůzi mezi chodila, je to fakt o držku.  Nevím, kam se otáčel a při tom hůlky rozhodil dál od svého těla právě mně pod nohy. A já měla pravou ruku za zády, protože už mě bolela a letěla jsem střemhlav na asfaltovou silnici. Odnesl to  pravý loket, obě kolena a pravé stehno. Naštěstí jen odřeniny a modřiny.  Ještě štěstí, že zrovna nic nejelo. Jo i s trekovkama se to musí umět. Závěr tedy trochu kulhavě, ale už jsem opět v pořádku, zlomeného nic není.  

Naše trasa 6,1 km na mapě

P.S. Málem jsem článek nenapsala. Od soboty večer nám nešel internet a nešel i dnes ráno. chtěla jsem jet na zahradu, ale raději jsem volala opět poskytovateli, abych se dověděla, že vše už je OK a jestli mi to přesto nejde, mám donést rourer k nim. Dala jsem si tedy dneska opět procházku městem a fotky mohly jít ven. Je to děs, když má člověk komunikovat jen přes mobilní data. Zjistila jsem, že bez počítače už bych nedokázala být. 

15 komentářů:

  1. Taková krásná cesta s takovým koncem... Stačí jen chvilička. Jsem ráda, že to jsou jen modřiny a odřeniny...
    Tady jsem mohla chodit s Aaronem, měli jsme být ubytování Na kraji lesa a přišel covid...
    Maruško, měj příjemné dny bez karambolů! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruš, krásný výšlap. V sobotu bylo nádherně, dělali jsme venku zelí, bylo to super. S internetem jsem měla problémy na jaře, pořád vypadával. Zavolala jsem do Num... a zjistila, že máme starý router, ale hodně starý. Zeťák mi dovezl na zkoušku nový černý velký(černou nesnáším), byla jsem ráda, že nám taky nešel. Nakonec přijeli dva mladí kluci, dovezli dva krásné bílé válečky, routery. Takže máme jeden i nahoře v patře a jde internet i v pergole. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,krásná procházka a co jste toho viděli a prošli.Nevěřila bych,že to bylo jenom 6 km.
    Já jsem teď běhala ráno do nemocnice na krev a od nás tam a zpátky je to 7 km a nic zajímavého nevidím.Taky pořád padám
    mám hodně nízký tlak.Moc krásné podzimní fotografie.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výlet Maruško,užila sis asi poslední hezký den v přírodě.Ta technika nás někdy pozlobí,hlavně že je vše OK.Ale nejdůležitější je,že jsi ty v pořádku,modřiny brzy zmizí,opatruj se....

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Majko, tak na fotkách si jenom tak náznakově....procházka to byla hezká, Michal se zřejmě kochal, jo někdy stačí vteřina. S tou technikou to mne povídej. Pokud bych neměla šikovného technika doma, tak se věru nepodívam ani na bednu - tv. Né že by tam něco extra chtěla vidět, ale občas bych i ráda viděla, ale ty kanály a routery, operátory,skype, what sapy a co já vím, jak se to všechno jmenuje a instaluje a pak nejde. Budete se všichni divit i mobil používám Večko sice má 2 displeje, ale tlačítka a manžel se pak když do toho tuká a ťuká a ono nic tak diví, jak s tím můžu žít. Jo technika a já se nemusíme. Je vidět, že Tobě to jde, jseš technicky šikovná a nejen technicky. Na zahradě nechvátej, dívej se kam stoupáš - skrátka dávej na sebe pozor, Míla

    OdpovědětVymazat
  6. Majko, super procházka, krásné počasí a nakonec kolize. Hlavně, že nemáš nic zlomeného, to by bylo horší. U nás je dneska krásně, ale jen za oknem. Venku je fakt zima, fouká vítr a klidně bych snesla i kulicha 😀😉

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, tak tomu já říkám hezký příspěvek do podzimní výzvy! Nejen, že to je hezká trasa, ale hezky zdokumentováno a poslední "zádrhel" bylo asi nedopatření, které se už nebude opakovat, protože tuším, že to celé nebylo bez slovní odezvy. Hezké dny přeji a příměstskou turistiku k tomu. 😎

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško to je tedy opravdu krásná trasa. Docela jsem se polekala toho medvěda. Hlavně, že jsi po tom pádu v pořádku. Někdy se to tak stane, ale měli jste moc hezký výlet, Děkuji za účast ve výzvě a odkaz přidávám na můj blog k ostatním. Pokud přidáš další příspěvek k výzvě, tak bude zase přidám odkaz pod Tvé jméno. Přeji Ti krásné dny a dobré světlo. Odkaz najdeš zde: https://duchjara1.blogspot.com/2023/10/vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem se s vámi, Marie, pořádně prošla! Měli jste pěkné počasí a stihla jsi vše důkladně nafotit.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu pěkná trasa a pěkný příspěvek do Výzvy od Járy. Jen to zakončení bylo trochu přes čáru. No hlavně, že jsi to ustála a jsi v pořádku.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Precioso!!! Me ha gustado mucho, saludos desde el norte de España.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná fota z okolí Valašského Meziříčí. Hlavně, že při pádu nebylo nic zlomeno a zůstaly jen pěkné vzpomínky. 🙂

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško zdravím krásné fotečky a hezká trasa a že jsi v pořádku po tom pádu opatruj se hezký týden přeji..

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná podzimní procházka i příspěvek do výzvy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.