sobota 13. ledna 2024

Kolem koní

Už nějaký čas se nacházím ve stavu  nezájmu o cokoli. Tedy. abych byla přesnější, nezájmu jít ven a fotit. Pravda, napadlo hodně sněhu, venku byly i krásné a mrazivé dny, avšak  to jsem zrovna měla nějaké povinnosti. No.....možná je to jen výmluva, proč na sebe nenaházet pár vrstev oblečení a vyrazit ven. A to vrstvení mě hodně, opravdu hodně  nebaví. Už se těším na jaro. Sedím tedy doma, hraju si s obrázky pro grafiku a studuju mapy, penziony a katalogy cestovek, abych mohla zase zevrubně naplánovat naši letošní dovolenou a zájezd. I když nevím, jak na tom budu zdravotně, do jaké míry mi pomůže rehabilitace, ale i to plánování je něco, co mě baví.  Takže suma sumárum, nejsem tak úplně bez zájmu o cokoli. :-D Aby i tento blog úplně do jara nezakrněl, vrátím se k prosincové kontrole na zahradě.  Doufali jsme cestou potkat srnky, ale i koníky máme rádi. 

Hezký den, už se těším na jaro. 

20 komentářů:

  1. Krasavci to jsou... to mě připomíná že bych se taky mohla zas zajít podívat nahoru ke koním co dělají.... je nehezky, to jo. Byla jsem dneska fotit po potoce a nadávala si do blbců línejch že jsem nevyrazila když byla obleva a potok tekl jak řekla, konečně na něm byly nějaký peřeje. Zkoušela jsem novej polarizák jak se s ním bude fotit voda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí nyní moc procházkám nepřeje. Je fakt, že jsem si také kolikrát nadávala, že jsem nevyrazila včas a líně se válela doma.

      Vymazat
  2. Krásní fešáci,stojí za to za nimi zajít i když se nechce..😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme je měli přímo pod zahradou. Kousek nad námi mají ustájení a pastviny pod zahradami. Na jedné půlce se stěhují podle toho, jak jim majitelé vymezí prostor. Ještě jsou tu i na jiném místě koně a je jich více, ty dokonce vídám závodit parkur a nebo westernové ježdění. Tohle jsou spíše asi tahouni nebo chovaní z lásky.

      Vymazat
  3. Maruš, kolem koní je pěkná procházka, už jsem tam dlouho nebyla. Ve čtvrtek mě děcka vytáhly na výlet na Hukvaldy, bylo to super. Až se ti bude chtít, mohly by jsme si někam zajít posedět. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, toto jsou ti hned u naší zahrady. Plánovali jsme, že zpět půjdeme kolem koní na Hrátkách do Hrachovce k cihelně a pojedeme domů Rožnovákem, ale nakonec jsme šli zpět do Krhové na dopravu. Na zahradě nebylo co dělat. Jenom jsme nakrmili kočku a nadrtili ptáčkům ořechy, vyvětrali sklepa a chatu. Ale dostávají se k nám na zahradu srnky a ožírají rybíz. Nechápu, jak přeskočí ten plot. Co takhle v úterý v obvyklou dobu na obvyklém místě? :)

      Vymazat
  4. Marie, já ti rozumím, ale plánování zájezdů a výletů, prohlížení map i katalogů - kdy jindy, když ne v lednu?Budeš dobře připravená a vaše cestování nebude mít chybu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už máme zájezd na březen. Jeden bloger fotograf dával na starý blog vždy krásné fotky mandloní z Hustopeč u Brna. Mandloně kvetou hodně brzy a to já většinou ještě na výlety nejezdím. A Vsacan Tour pořádá zájezd na Slavnosti mandloní. Hned bylo rozhodnuto. :)

      Vymazat
    2. No náplň zájezdu super. Ale ty davy co tam budou tak to bude hodně velkej vopruz....

      Vymazat
  5. Maruško, ty fotky jsou nádherné!
    Plánování cest mám moc ráda, občas mi jde hlava kolem, ale mám to ráda. O letošní dovolené máme jasno už od září, musíme mít kvůli práci a hlavně kvůli hlídání Aarona...
    Přeji hezké a hlavně radostné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně jde hlava kolem, protože syn shání další informace a vždy na mne volá, ať jdu na ním, že něco zajímavého našel a nedá se odbít, i když jsem zrovna myšlenkami někde jinde, musím všeho nechat a jít za ním. :-D Já mohu jezdit kdykoli, ale syn se musí přizpůsobit volnu v práci. Nejvíc mne baví vymýšlet dovolenou ve vlastní režii. Jen ve vybrané destinaci musí jezdit i nějaká veřejná doprava, když jsme bez auta. A tak se probírám i jízdními řády. Internet je na to ale super, to táta při plánování dovolených neměl. Kupoval průvodce a mapy, chodil na nádraží zjišťovat spoje. Ale jezdili jsme autem, jen některé túry jistil pro případ indispozice veřejnou dopravou.

      Vymazat
  6. Maruško,nádherné fotografie.Koně mám ráda a jak je někde vidím,fotím.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom jako náruživí fotografové určitě stejně. :)

      Vymazat
  7. Kůň nikdy nezklame. Na živo i na fotce. Je prostě pohledný.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, jsou to krasavci. Tady mají podobné koně pod Strážným vrchem. Moc hezky jsi je nafotila. Já bych fotit do přírody šla i přes ty vrstvy oblečení, ale zatím to moc nevychází...Byla jsem jedno odpoledne na procházce u rybníků, ale měla jsem omezený čas ...jen dvě hodiny času a musela být brzy doma. To už není ta volnost, jakou bych si na procházce představovala. Uvidíme, jak se vše vyvine dál. Přeji Ti krásné lednové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško krásné fotky s koníky ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Hezcí koníci.
    A přeju pěkné plánování (já takhle dokážu strávit spoustu času nad mapy.cz a vymýšlet výlety ;-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.