sobota 6. ledna 2024

Psoun prériový

 Někdo by hanlivě řekl, taková přerostlá krysa, ale je docela roztomilý a připomíná jak surikatu, tak třeba sviště. Nebudu se o tomto zvířátku rozepisovat více, kdo bude chtít najde si informace na internetu. My jsme se na nového obyvatele šli podívat při jedné procházce na konci roku. Do Fauna-parku chodíme docela často a tak nebudu ani představovat ostatní obyvatele. Tohle plyšové zvířátko se nám líbilo. 


13 komentářů:

  1. Hezké zvířátko.Já mám ráda všechno,co je chlupaté.Mám doma takovou zmenšeninu,
    křečka Žofinku.Maruško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Roztomilé zvířátko,přeji hezký víkend Maruško.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden čas bylo možné psouna koupit snad v každém Zverimexu.

    OdpovědětVymazat
  4. Je hezký a určitě je pěkné ho pozorovat.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško je to hezké zvířátko. Přeju příjemný víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, zvířátko vypadá sympaticky, určitě ho ukážu Honzíkovi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Maruško roztomilé zvířatko,já ti popřeju Vše nej do Nového roku hlavně zdraví to je nejcennější. Já byla u syna a vnoučat v Irsku letos.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, to je tedy roztomilost sama!
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Tyto "mazlíčky" jsem viděla v několika ZOO a dokonce si je někteří lidé občas pletou se surikatami. Hezké fotografie Maruško. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  10. Majko, posun je opravdu moc roztomilý, ale já a hlodavci, to dohromady nejde. Podívat se na ně mi ale problém nedělá, jen nesmí být moc blízko. Pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  11. Psouni jsou moc milí, ráda jsem se podívala :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Fukčarinka - Maruško, malé zpestření procházky. ☺

    OdpovědětVymazat
  13. (Nechápu, proč to mi na tomto blogu tak pracně trvá, než mi naskočí moje Google přihlášení..., na druhém to jde.) Zaujalo mě, že ve VM je Fauna park, ale to je jen dobře. Mají to např. v Karviné, už dobrých 40 let, ale říkají tomu "u zvířátek". Kdysi tam byla v parku i voliéra s papoušky. Moc se mi líbí, jak jsi psouna "zpracovala", to mám ráda věnovat se třeba jen sólo zvířeti. Možná ještě něco nafoceno máš, ráda bych se podívala. 👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.