pátek 5. ledna 2024

Obloha nepřestane nudit

 Manžel už si ťuká na čelo, když mě vidí běžet s foťákem rychle a otevírat okno. Ale možná to znáte.  Obrazy na obloze nikdy nepřestanou nudit a stále přitahují oko. Jedny z posledních fotek roku 2023.

Čekají nás mrazy a asi holomrazy bez sněhu, což se přírodě moc líbit nebude. A určitě se mrazů děsí i všichni, kteří v posledních dnech zažívali a zažívají povodně. Všem držím palce. 
Na konci roku jsme se také vypravili na kontrolu zahrady a na mini procházku do malé ZOO. Ale to zase příště. Nějak mě v tomto počasí nebaví chodit ven a  nemám ani náměty pro focení a tak si fotky rozdělím. :)  Krásný víkend. 

10 komentářů:

  1. Maruško,já spíš pozoruji,vryvam si do paměti krásu kolem. Taková obloha je velká čarodějka, vytváří krásné obrazce. Ovšem vetsinou na krátkou dobu🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, moc pěkné reakce a pohotové máš.Díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, také často fotím oblohu, ale většinou jen z oken bytu. Jsem teď "uvázaná" doma, ale už těším se na jaro. Doufám, že už na tom budeme líp a budu se zase moci toulat přírodou. Hezký víkend Ti přeji. .

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, to je prostě nádhera!
    Děkuji a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Já lítám s mobilem. Než bych si vlítla dolů pro foťák tak je po parádě, trvá to vždycky hrozně krátce. Takže hurá mobil a ven. Ale mám blbé "kulisy" kolem takže musím pak ořezávat. Je fakt, že koncem roku to byla nádherná divadla....

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško krásná podívaná, hrzky jdi to zachytila. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, to jsou moc povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. MOc, krásné, nebe mě fascinuje a slunce přitahuje. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si fotila mraky a barevnou oblohu.Ráda jen tak pozoruji mraky a pracuje bujná fantazie ☺☺☺
    Pá Eva H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.