sobota 20. ledna 2024

Námraza

 Opět se nám v mrazivých dnech vytvořila námraza na skle lodžie, ale tentokrát to nebyly vůbec pěkné obrazce a květiny a stromečky, ale zato se sklo třpytilo tisíci jiskřičkami, když na sklo zasvítilo sluníčko. Vyfotit tu krásu, ale vůbec nešlo. Vznikla jen různobarevná plocha podle toho, v jakém úhlu jsem se k oknu postavila. 

Hezkou sobotu

21 komentářů:

  1. Maruško, ale i to je zajímavé. Lze to použít třeba jako pozadí. Vypadá to fakt krásně. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jaruško, také mě to napadlo. Ale pro přání jsem to rozostřila.

      Vymazat
  2. Maruško,to je nádhera.Dokud jsem měla zahradu,tak jsem vždy obdivovala námrazu
    na oknech chatičky,teď už nemám kde.Koukla jsem teď na teploměr a venku je zatím největší
    mráz u nás -10 a to bylo večer zataženo.Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ten mráz hodně kolísá. A lodžii máme na západ a jak se sluníčko do toho okně opře, tak je rychle bez okrasy. :)

      Vymazat
  3. Krásný nápad fotit tu krásu!
    Maruško, moc děkuji a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také zdravím, Helenko. Ve skutečnosti to bylo naprosto úžasné, když každá zmrzlá kapička jiskřila různými barvami. Fo´ták to prostě nezachytil.

      Vymazat
  4. Maruš, taky jsme na verandových oknech neměli stromečky a květy. Letos mráz malování odflákl, ale i tak je to krásné. Takové jsme měli kdysi sklo ve dveřích prádelky 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste tam měli hezčí námrazu. líbí se mi, když mráz vytváří kytičky a větvičky. Nevím, proč to tady byla takto. Škoda, že není vidět to jiskření.

      Vymazat
  5. To je fakt moc hezké !!!!! Fotky se Ti moc povedly!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. To znám, mám to se střešním oknem. Ono se to pak bez určitých úprav neobejde aby se nakonec ta jiskřivá námraza ukázala. Letos jsem zatím nefotila, moc jsem jí neměla nebo byla ještě tma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto fotky jsou neupravované. Zkoušela jsem to všelijak ostřit a saturovat, ale nebylo to ono a bylo vidět hodně, že je to přeostřené a tak jsem fotky nechala tak jak je vytvořil foťák. Zkoušela jsem i nastavit jinak foťák, ale nepomohlo.

      Vymazat
  7. Je to hezké, dobrý nápad a vůbec nemusíš za fotkami do terénu. Jen v papučích hezky do lodžie a fotíš. Já nemám lodžii, ale sníh i mráz ano. 😃

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, mně se to moc líbí a je fajn, žes to zachytila. Příroda nedělá nic dvakrát stejně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, takovéto malování na skle se velmi rychle ztratí, jakmile se sluníčko rozhodne, že se na to mrkne také. :)

      Vymazat
  9. I když to mráz odflákl,je to moc hezké,třeba jako pozadí.⛄❄

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad a fotky také. Krásný den přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.