neděle 21. ledna 2024

Zimní výprava za medvědem

 
Stejnou procházku, jako včera, jsme již absolvovali v říjnu (Podzimní les), kdy byla příroda barevnější.  Naše podzimní stopy zasypal sníh a cesta z Malé Lhoty, kam jsme se z Valašského Meziříčí vyvezli autobusem, se proměnila v ledový potok. Měli jsme sice trekové hole, ale i těm to na ledové stezce klouzalo.  Vyrazili jsme docela brzy, sluníčko do lesa ještě neproniklo a tak se mi ani fotky moc nepovedly, ale to nic nemění na skutečnosti, že jsem se slušně protáhli. 
Konečně jsme došli k lyžařskému vleku ve Ski areálu na Veselé 
Černá studánka
Dřevěná socha medvěda. 
Podhájí s penzionem Na kraji lesa
Vrchovina - kopec nad Valašským Meziříčím
Jaro už se hlásí, i když jsou teploty pod nulou
Blížíme se k domovu. Ještě tak jeden kilometr a hurá na oběd. 
Více informací o trase jsem už zveřejnila v podzimním článku z výletu ve stejných stopách.
Hezký den 

27 komentářů:

  1. Maruško, dnes večer se ponořím do tvého článku a shlédnu fotografie, už se na to těším. Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem na osluněném místě koukala co kočičky a nic. Tady asi ještě jaro zdaleka nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kočičky mě překvapily. Tohle je ale nějaký jiný druh, jsou to takové veliké s červenými tyčinkami. Jinde jsem kočičky zatím také neviděla. Ale ne fakt, že na tomto stanovišti mají hodně sluníčka.

      Vymazat
  3. Maruško,fotografie jsou nádherné a tůra náročná.Když vidím tu ledovku,nevím,zda bych to dokázala.Parkrát jsem se na ni
    dříve natloukla a dost se bojím.Jedině snad na bruslích.....
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bruslích by to nešlo. Moc hrbaté a ještě kopeček. 😊Ale po krajích to šlo zvládnout. Pak jsem měla párkrát namále na silnici už skoro doma. To už jsem asi podcenila a nedávala tak pozor.

      Vymazat
  4. Marija, se sluníčkem jsou ty fotky veselejší, ale líbí se mi i ty bez, čiší z nich pěkná zima :-) To jste se teda parádně prošly, to je na horký grog :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, pořádný výlet a náročný terén.Ta cinkrlátka kolem potoka, to je nádherný bonus, když jsou mrazy, to mám moc ráda.
    Doma jste si jistě dali něco dobrého pro zahřátí, to by bylo, aby na Moravě neměli nějakou ohnivou vodu!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, nějaký zbytek slivovičky ještě máme, ale rádi si dáváme domácí aroniový likér. Zahřeje a dá i trochu zdravíčka. Jen letos toho náš stromek dal málo. Dříve jsem dávala plody arónie i blogerce Libby, letos na ni nezbylo. Ale po obědě, byl pak i kousek dortu Marlenka, který jsem dostala od Michala k narozkám. 😊

      Vymazat
  6. Pěkný zimní výlet. Já teď musím plánovat krátké trasy - manžel má problémy s kyčlí a moc toho neujde. Ale taky jsme v sobotu vyrazili.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, když jsou potíže, tak je lepší procházka po suchu a jen krátká, to je jasné. Ale je fajn, že má manžel snahu a jde ven alespoň krátce navzdory bolestem.

      Vymazat
  7. Pozorně jsem si to prohlédla, krásně nafoceno a zdokumentováno, ale na rovinu - na mne je to zledovatělý terén, to Tě obdivuji. Přidám se k těm, které píší, že je to náročný terén.
    Ať se daří. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, také jsme nečekali, že bude cesta skoro v celé šíři jeden led. Naštěstí to nebylo v celém úseku trasy. Od Ski areálu to pak bylo už v pohodě. Ušli jsme jen něco málo přes 6 km, ale unavená jsem byla.

      Vymazat
  8. Krásné fotky, krásný kraj! Některé cesty jsou tedy spíš na brusle...
    Maruško, děkuji za tu zimní krásu a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vzpomínám si, že jsi mi psala v komentáři na ten podzimní výšlap, že jste měli v penzionu mít ubytování a covid vám to překazil. Třeba se někdy poštěstí a do našeho kraje se podíváte. Měj se hezky.

      Vymazat
  9. Maruško, tak to byl poradny výšlap. Vím, jak je chůze ve sněhu náročná a vy jste tedy ušli pořádný kus cesty. Fotografie jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ty jsi větší turista. Tvoje dlouhé procházky miluju.

      Vymazat
  10. Maruš, super výšlap a dosti náročný. Jak vidím ten led ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náročné to bylo nahoře v úseku mezi Malou Lhotou a Ski areálem na Veselé. Pak už pohoda. Byla jsem unavená, ale ráda, že jsme si tak společně vyrazili.

      Vymazat
  11. Passeggiata molto bella.Buona giornata.

    OdpovědětVymazat
  12. Maruš,jsi šikulka,že jsi to ve zdraví zvládla.Já už se ve svém věku náledí bojím,navíc chodím sama,nemá kdo se mnou jít,tak počkám až bude lepší počasí,opatruj se při svých výletech..🍀⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my jsme náledí na cestě v lese nečekali. Protože jinde nebylo. Ale ten úsek dost unavil, když jsme museli postupovat opatrně. Byla jsem ráda, že jsem si navařila hned ráno a oběd stačilo jen ohřát. Už jsem opět cítila záda.

      Vymazat
  13. Pěkný výšlap jste si udělali a oběd byl zasloužený. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsme si tak dlouho nevyšli. Bylo to fajn. I když si sluníčko do lesa netrouflo.😊

      Vymazat
  14. Krásné fotky zimní krajiny.Tady sněhu moc nebylo.Už se moc těším na jaro ☺
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jste si tedy vyšlápli. S tou ledovkou dosti nároční terén. Ale výlet to byl perfektní, zrovna tak i Tvoje fotky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.