neděle 25. února 2024

Jarní procházka parkem

Včera jsem se vypravila něco vyřizovat do Datartu a tak jsme návštěvu této instituce využili i k procházce parkem, který je nedaleko. Našli jsme sněženky, krokusy a vyplašili i jedno zvířátko. Řeklo by se, že v parku můžeme vyplašit tak leda veverku, zvláště, když je park maličký a ještě obklopen městem. Kdo by čekal zajíce. :)
Dneska jsme si zašli kousek za město, ale tam se se mnou můžete podívat až zítra. 
Prozatím krásný zbytek víkendu. 

16 komentářů:

  1. Maruško,ráda jsem se s tebou prošla,krásné fotečky,už opravdu jarní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda si přes zimu moc neodpočinula. Ale nám lidem už takové zimy stačilo. :) Vždy se na ty první posly jara těšíme.

      Vymazat
  2. Maruš v parku jsem už nebyla hodně dlouho a to kdysi moje cesta do školy s kamarádkami pravidelně vedla přes park na pár šluků. To byly časy ... Fotky jsou krásné, ale ty s kalužemi jsou super. Měj se hezky😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám podobné vzpomínky. My jsme z gymplu chodily zase do Botaniky. :)

      Vymazat
  3. Marija, děkuji za jarní fotografie. Já jsem u nás v parku hledala taky náznaky jara, ale žádné jsem nenašla. Ani tu veverku :-) Hezké fotografické úlovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je u vás chladněji. Ale neboj, všechno bude. Nebo sněženky u vás nevysadili. Znám jeden park, kde je jeden bílý koberec. U nás je také jen pár trsů.

      Vymazat
  4. Marie, hned bych se k vám rozjela, vypadá to pěkně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš park je maličký, ele máme těch malých zelených ploch několik.

      Vymazat
  5. To je krása! Sněženky a krokusy vedou. No, myslím, že teď se dle předpovědi ještě oteplí, i když noci jsou mrazivé, ale zima ještě bude... přeji krásný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že nás zima ještě potrápí. Jen aby snih nenapadl ještě v dubnu. Vzpomínám, že před pár lety jsem měla v polovině dubna na zahradě 20 cm sněhu a nemohla jsem nic zasít. :)

      Vymazat
  6. Krásné fotky, Maruško! Tohle už fakt vypadá jako jaro!!!
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká procházka - krásně vám kvetou sněženky. A krokusy miluju. Jinak zajíc bydlí i u nás v parku (asi tak 200 metrů od stanice metra :D)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás po sídlišti kdysi občas hopkali zajíci. Už jsem je pár let neviděla. je teplo a kvést začal i zlatý déšť a prý i mandloně v Hustopečích u Brna. Mám obavy, že až tam koncem března pojedeme se zájezdem, tak už budou mandloňové sady odkvetlé. Viděla jsem v květu jen na fotkách a je to nádhera.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.