čtvrtek 11. července 2024

Slunce rozhání mlhu

Červen a začátek července pro nás znamenal převážně důkladné přípravy itineráře na naši poznávací dovolenou,  opravy terénu na zahradě, sklizeň a zavařování. Chystám článek do druhého blogu, kde mám převážně zahradní občasník, ale nějak se k tomu nemohu dokopat. V úterý jsem pospíchala na zahradu hned ráno, protože jsem se obávala, co natropila voda ve sklepě chaty a mohla zasáhnout nasazením čerpadla a hadic co nejdříve. Krajinu ještě halila mlha, ale kousek dál, když jsem už vešla do lesa.....musela jsem se zastavit, protože tohle mám ráda. 
Sice jsem fotila jen mobilem, ale v ten moment jsem zapomněla, že mám na zahradě problém.  Naštěstí vše dopadlo dobře, stačilo jen upustit páru, tedy vyčerpat ze sklepní studny pár kubíků vody.  Pokud nejsou moc velké přívaly vody, tak přepad do trativodu, který jsme opravovali a zdokonalovali před 15. lety, snad funguje. 
Mějte se krásně. 

18 komentářů:

  1. Tohle miluju, jen na to narazím minimálně. Jedině že mám štěstí když jsem na chatě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi to poštěstí málokdy. Většinou je mlha v údolí a než někam dojdu, zmizí.

      Vymazat
  2. Maruško, dobře jsi zareagovala a nafotila pěkné snímky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jiřinko. Byla jsem i zvědavá, jak si s tím mobil poradí. Foťák už na zahradu nenosím.

      Vymazat
  3. Maruško, to je nádhera. U nás teď mlha po ránu vůbec není. Ale ta atmosféra je vždy úžasná. Fotky se Ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také většinou vstáváme do dní bez mlhy nebo je mlha v údolí. Kolikrát jsem ji fotila od zahrady směrem ke Vsetínu, kde se válela mezi kopci, ale u nás nahoře už nic. Proto jsem byla z toho sluníčka v mlze nadšená.

      Vymazat
  4. Ty fotky se sluncem, co prosvítá mezi stromy jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou překrásně zachycené okamžiky.To se málokdy povede

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, byla to docela náhoda, že tentokrát ten obraz počkal na mne.

      Vymazat
  6. Maruško, poslední dva dny i my bojujeme s vodou, zatím jsme to vždycky zvládli...
    Fotky jsou fantastické!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já si vždy říkám, nebo se spíše uklidňuji tím, že i kdyby tam k něčemu většímu došlo, tak to není naše hlavní bydlení, bydlíme v suchu a je mi moc líto všech lidí, kterým živly ničí domy, auta a pod.

      Vymazat
  7. To jsi nádherně zachytila okamžik probouzení. A u focení se zapomene na nějaké problémy. Pěkné záběry, které potěší. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.