úterý 2. července 2024

Pod poklopem

 Z dnešního rána. Docela prima probuzení. Na poslední fotce je vpravo i maličký náznak druhé duhy. Doporučuji zvětšit na celou obrazovku.

Přeji všem hezký den.

10 komentářů:

  1. Krása,jako v bublině...

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, rychlá reakce a máš to ve foťáku.A my se kocháme. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško zdravím, fotografie duhy se Ti povedly, mám to ráda. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní duha. Když u nás na chalupě byla duha naposledy, tak než jsem našla foťák, nebyla už skoro vidět...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,zvětšila jsem a je to nádherné.A jak tam ty paneláky sednou.Já mám z okna vždy výhled na polovinu duhy.Brání tomu stromy.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, Maruško! Krásně vyfocený vzácný okamžik!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Poklop se ti povedl. Já mám duhu za kopcem a málokdy ji vidím. Pěkný záběr. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško to jsou úžasné záběry, nádhera.🌈🌦️. Takto nafotit duhu se mi z bytu nepodaří, protože mám před okny stromy a z druhé strany sousední dům. Přeji ti moc hezké dny a děkuji za nádherné přání k svátku.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné záběry. Asi bydlíte ve vyšším poschodí, tam je lepší rozhled. Naposledy jsem duhu fotila na dovolené na již. Moravě a tam z hotelového balkonu byl i přes stromy slušný pohled. Duha tam byla dost dlouho. Přeji další podobné úlovky. 😊

    OdpovědětVymazat
  10. To je hodně působivý záběr, Majko. U nás jen pršelo bez sluníčka a bez duhy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.