čtvrtek 11. dubna 2019

Kousek jara

Pár obrázků z procházky. Jaro je kouzelné období...


6 komentářů:

  1. Krásně se nám to probouzí, krásně! Já doufám, že na velikonoce vyjde předpověď, jedu na chatu a pak s Míšou máme domluvenou procházku po Vyšehradě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Velikonoce mají být hodně teplé, prý kolem dvacítky. Tak si výlet užijte.

      Vymazat
  2. Mám ráda probouzející se jaro, je plné překvapení,
    co nám to zase vyrostlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo zklamání, co nevyrostlo. Ale i to patří k tomu jarnímu očekávání. Já nyní myslím jen na naši meruňku. Asi jí je zima.

      Vymazat
  3. Maruško to jsou opravdu překrásné fotografie. Moc se mi líbí. Přemýšlím, jestli se nejedná o květy osiky, Kvetou podobně jako bříza. U nás je momentálně hodně chladno. Teploty jen kolem pěti stupňů. Přeji Ti krásné jarní dny a těším se na další fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já mám zatím stále hlavní stan na blog.cz, ale občas sem něco dám. Aby to tu nakonec nevypadalo v létě stále zimomřivě. Když jsem chtěla napsat článek, už jsem zapomněla, jak se na editaci dostat. Byl to pro mne zase "porod". :D Nyní je venku fakt zima. Je mi líto mé meruňky, poprvé je obsypaná květy a slibuje velkou úrodu, ale asi to nezvládne. Držím jí palce. Měj se krásně. M

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.