čtvrtek 11. dubna 2019

Poprvé jsem jedla květiny


Možná je to pro někoho už běžná věc. Až pojedete do Kopřivnice třeba do Technického muzea Tatry, nebo sem zavítáte ze Štramberské Trúby, zkuste se podívat do restaurace a kavárny Můj svět.
Mně tam pozvaly vnučky. Vybraly jsme si několik pohárů ozdobených nejen ovocem, ale i květinkami a dali jsme si i květinové čaje.....

16 komentářů:

  1. Ty růže v tom čaji mi připadají jako ty moje keře co z nich dělám růžový olej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vypadalo to náramně. Ty čaje měly holky, já jsem si dala piňa coladu. Ale dělají i pro děti nenealko Viržin coladu. Prostě jsem si tak trochu představovala, že jsem v Karibiku. Ale na poháru jsem si pochutnala i na hvozdíkách. Ty růžičky Niky vyjedla také.

      Vymazat
  2. Mňam....to bych si hned dala. Vypadá to přímo úžasně. Přeji Ti krásné jarní dny Maruško. Už aby počasí bylo opravdu teplé a jarní. U nás je dnes děsná zima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu se ochladilo hodně po celé republice. Zítra to má být ještě horší. Ale Velikonoce mají být krásně teplé, tak snad už bude lépe i na výlety.

      Vymazat
  3. Vypadá to nádherně. Kvetoucí čaj jsem už měla v článku na blogu, ale moc mě nenadchnul, asi tím, že nejsem čajová :-) V hrnku ovšem vypadal parádně. Květiny jsem ještě nejedla, jsem na maso. Na poháru bych si pošmákla i tu květinku bych asi zbodla, když je v ceně:-) Mochyně mi chutná, tu jsem už měla :-)Tak a teď mě honí mlsná, musím si jít najít něco na zub :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten čaj jsem nechutnala, ale Niky už ho znala. Já čaj piju, ale když jsem viděla ten obrovský výběr, tak jsem to vzdala. Také jsem masová, ale až budeme mít salát, tak k němu zkusím přihodit pár sedmikrásek. :)

      Vymazat
  4. Nádherné dobroty, lákají! Jenže já je od loňska nesmím. jsem ráda, že fotky dobrot mému zdraví nevadí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zatím nikdo nic nezakázal, jen sama si snažím zakazovat, ale nedaří se mi to. :)

      Vymazat
  5. Vypadá to nádherně, barevně a nevzpírala bych se.
    Něco z luk a záhonů jsem ochutnala, ale že bych se z toho zbláznila, to fakt né.
    Je to pro efekt, barevnost a atraktivitu, asi dneska nevyběhnu na trávník na svačinu !
    Maruško, luxusní podívaná pro mlsné a sladké jazýčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jasně, že nebudu nyní mrazit sejmikrásky a jiné krásky, abych je měla i na zimu.....:-D Brala jsem to jako zajímavé zpestření. Také, kdoví, odkud ty kytičky pocházejí, zda třeba nejsou v blízkosti babišova řepkového pole a plné pesticidů.

      Vymazat
  6. Jedna dobrota větší, než druhá. Vše vypadá výtečně a vše určitě i výtečně chutnalo. :o)
    Maruško, krásné dny přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  7. I Tobě Dáši přeji krásné dny. I když nyní dost prší, voda je vítaná pro další období, ale už by mohlo na chvíli zase vysvitnout sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera...souhlasím s Blondýnkou výše, spíš na odiv a okrasu než opravdu k jídlu...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to moc krásně a zajímavě a samozřejmě lákavě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.