pondělí 25. května 2020

Kam s ním....

Ono nerudovské, kam s ním s ní?.... je otázka, která mne napadla hned, jakmile jsem se dověděla o podmínkách uvolňování v nošení roušek. Stejně si je každý nosí, jak chce, kde chce, kde nechce......Do autobusu dnes nastupuje rodinka tři lidi, z toho babička naprosto bez roušky (zapomněla, kde ji má)...řidič mlčí....

Nejvíc mne však pobavilo nošení roušek na koupalištích a u vody. Tam raději chodit zatím nebudu, protože bych měla problém.  A to právě...KAM S NÍ. Situace: Připaluju se na slunci, potřebuju osvěžit...nasadím roušku a jdu k vodě. Jsem u vody, roušku si opatrně sundám, zabalím do vodotěsného sáčku nebo jakékoli vodotěsné nádobky (zatím nemám) a zavěsím na krk nebo přivážu kolem pasu, nebo zastrčím za horní díl plavek. Mužům může taková nádobka s rouškou zastrčená v plavkách dokonce zvednout sebevědomí.

Jsem osvěžená, vylezu z vody, zalovím v podprsence, abych vylovila vodotěsný obal, vysvobodila roušku a nasadila na mokrý ksicht. Mohu se vydat ke svému ležení. Tam roušku mohu sundat a vystavit na slunce, aby se usušila a byla připravena k dalšímu použití. Běda, aby mi neuletěla ve vánku na sousední deku.

Na dovolenou jsem si koupila jednorázové roušky, protože asi v penzionu nebudu moci stále vyvařovat a žehlit své látkové. Ale i s touto jednorázovou rouškou budu mít problém.
Situace: Chci jít do vody, nasadím jednorázovku, přijdu k bazénu, jednorázovku opatrně sejmu, hodím do koše (budu doufat, že tam je). Vylezu z vody a jsem v prdeli..... jak se dostanu na svou deku?

Nebo to někomu dojde a k bazénům instaluje placené schránky na klíček, kam si roušku vždy uložím.........:-D Klíčky i samotné schránky se budou pravidelně desinfikovat.
Nebo to někomu dojde a roušky u vody zruší....

Chodíte někdo k vodě, když se necítíte zdravotně dobře? Jsem ráda, že mi to bylo připomenuto..... 



Mějte se fajn a létu zdar....

10 komentářů:

  1. To je Maruško opravdu zajímavé zamyšlení. Ještě že na plovárny už roky nechodím. V rybnících je tu zákaz koupání, protože je vlastní rybáři a v bazénu mi vadí přechlorovaná voda. Vždy jsem po ní měla kožní problémy, tak že pro mě je jasná volba. Když koupel, tak ve vaně...Přeji Ti krásné a pohodové poslední májové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chodím zaplavat jen o dovolené a tu si plánuju sama, však víš, a to většinou chodíme někam na přehradu nebo přírodní koupaliště. Na plovárně bych si nezaplavala. Já se potřebuju do vody ponořit a s vodou splynout a hlavně klid...ne uřvaná hudba a křik návštěvníků. Na zahradě mám svůj minibazének (dětská vanička) a ta na osvěžení stačí. Voda se dá doplnit chladivá ze studny, není velká spotřeba a na sluníčku je za chvíli boží....:-D

      Vymazat
    2. Maruško jsme na tom podobně. My zase můžeme chodit k mladým, kteří mají každý rok bazén. Letos plánují novou terasu a vířivku na kterou se opravdu těším...

      Vymazat
    3. Jo, tak to máš super. :) Výřivku bych si také dávala. :)

      Vymazat
  2. Majko, tak nad tímhle jsem se ještě nezamýšlela. :-D Snad to nějaké moudré hlavy vymyslí (za nás). 😀😷
    Mě se povedlo vpadnout do Kauflandu bez roušky. Tedy, ne zcela. Měla jsem jí pověšenou na krku a byla zamyšlená. Bdělý hlídač mě taktne upozornil.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manželovi se to také stalo, že ho upozornila až ochranka v obchodě. 😊

      Vymazat
  3. Většina nařízení je prostě na palici. Ale ta koupaliště jsou dovedená ad absurdum. To samé jako provozní doba v restauracích. Od jedenácti budou zas otravovat opilci svým řevem venku, neb do jedenácti mohou sedět uvnitř, a pokud nechcou domů mohou chlastat u okýnka.... stejně tak je to s (ne)nošením na veřejnosti. Stejně jí budeš muset mít na krku protože do obchodů a MHD jí potřebuješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch provozních dob v hospodách se také bojím. Ta pod naší ložnicí má zavírat ve 22 a v pátek a v sobotu ve 24:00. Už si udělali novou zahrádku a tuším, že se nevyspime až ji zprovozní.

      Vymazat
  4. Maruško, máš to tady moc pěkný, já jsem moje fotky přestěhovala na Zonerama :). A k rouškám - jejich nošení na koupalištích si taky neumím představit. A vlastně ani nevím, jestli bude o co stát, protože letos bude všude u nás hodně přelidněno..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také nějaké fotky na Zoneramě, už jsem si tě dala sledovat. :-D Možná, že to s tím přelidněním nebude tak žhavé, myslím, že se lidi budou trochu stranit většímu kontaktu. I když kdoví....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.