úterý 2. června 2020

Mikulov

Loni jsme Mikulovem projížděli se zájezdem, když jsme se vraceli z Vídně. Se zájezdem jsme navštívili hodně zajímavých míst, ale v Mikulově jsme se nezastavovali. Já jsem však se svým doprovodem navštívila město vína v roce 2009 v rámci dovolené, kterou jsme si již tenkrát zajistili ve vlastní režii. Moc ráda na tuto dovolenou vzpomínám, považuji ji za jednu z nejhezčích. Pro si zde na Mikulov trochu zavzpomínám.


















Dietrichsteinská hrobka a kostel sv. Anny

 

Součástí prohlídky byl i výstup na terasu se sochami a krásným výhledem na zámek, město i křížovou cestu s kostelem sv. Šebestiána.





A i když je zde stále, co obdivovat, jízdní řád nás nutí k návratu do Lednice. Cestou na zastávku ještě pár postřehů.


Jestli jste se prošli se mnou, děkuji vám a určitě vás zase někam příště pozvu. 
Mějte se krásně

12 komentářů:

  1. Maruško zdravím no nádherné fotečky moc děkuji za hezkou podívánou aspon na fotečkách krásný večer přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a pochvalu. Také přeji hezký večer.

      Vymazat
  2. A já pozvání ráda přijmu, protože se s tebou nádherně cestuje.
    V Mikulově jsem byla dvakrát, ale ani po třetí bych se tam nenudila, v tomto ohledu má místo skutečně co nabídnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondi, letos jedem také na Jižní Moravu a já jsem z plánů Mikulov vynechala, že tam jsme již byli, ale nyní, když jsem vložila fotky, tak jsem si uvědomila, že jsme nebyli na kopečku a nepodívali se na Mikulov z druhé strany a je tam někde i jesklyně. Takže možná se tam ještě mrknem.

      Vymazat
  3. Maruško také jsemv Mikulově byla,je tam krásně.Syn tam jede letos s rodinou do Lednice na dovolenou na kola.Nádherné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem psala komentář o tom, jak je v Lednicko-valtickém areálu krásně, jak jsme tam byli o jedné dovolené s ubytováním v lednici a prošmejdili to tam. My sice hodně pššky, většinou tam byly hromady cyklistů. Nádherná je i spojka mezi Valticemi a Lednicí. Možná už je tam udělaná dneska i cyklostezka nevím. Nádherný kraj pro kola jako dělaný. tak a´t jim vyjde pořasí. Chi chi po dopsání komentáře jsem klikla na odhlásit. :-D

      Vymazat
  4. Krásné město i fotografie. V Mikulově jsem nikdy nebyla. Je tolik krásných míst v naší vlasti, které bych ráda navštívila, ale už to asi nestihnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Člověkovi ubývají síly, už nezvládne, tolik co dříve. My letos jedeme na Baťův kanál a v našem penzionu půjčují i kola. Syn se zaradoval, že více stihneme, ale hned jsem ho zarazila. Na kole a to ještě vypůjčeném já absolutně nee...:-)

      Vymazat
  5. Tam bych se někdy chtěla podívat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se podaří. Uvědomila jsem si, že letos o dovolené to tam také nebudeme mít daleko, mohli bychom vylézt tu křížovou cestou ke kapličce.

      Vymazat
  6. Maruško, vidím, že jsem prošvihla hromadu příspěvků, musím to postupně napravit. Hlavně ten Štramberk mě zajímá, tam jsem myslím nikdy nebyla.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, já se stěhuju a tak těch příspěvků bude každý den více. Probírán starý blog.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.