pondělí 15. června 2020

Modlivý Důl - skalní kaple

Hrad Sloup ve stejnojmenné obci poblíž České Lípy snad znají všichni. O kapli poblíž obce Svojkov jsem se dověděla náhodou od kamarádky při plánování jedné dovolené. My jsme se ke kapli dostali pěšky přes skalní útvary ze směru od Sloupu, ale schůdnější cesta je od hotelu Zámeček na kraji obce Svojkov, kde můžete nechat auto.
My pokračujeme v našem započatém výšlapu. Už jsem si prohlédli hrad Sloup v Čechách, kochali jsme se krajinou na vyhlídce proti hradu hned poté, co jsme opustili lesní divadlo.  Naše kroky vedou velmi horkým dnem směrem k Modlivému Dolu.
Rozcestí U křížku
Je oříšerné vedro, musíme si odpočinout ve stínu lesa. Všude roste borůvčí a Michal neodolal a vydal se na sběr. 
Další skalní příbytek. To nás baví prolézat. 
Těsně před kaplí nás čekal pořádný sešup. Lezli jsme přes balvany a trekové hůlky mi tu spíše překážely. Částečně jsem to jistila i sunutím po zadku. Bylo štěstí, že právě tyto balvany nebyly žluté.
Jsme u kaple. 

V restauraci v klidu a pohodě poobědváme. Raději  jdeme dovnitř, venku je příšerné vedro.Hostů je jen pár, obslouženi jsme bleskově. Máme tedy čas ještě si zaskočit na hrad Svojkov.  

Aktivní mapa celého našeho výletu ZDE


1 komentář:

  1. A z hradu jsme šli k Modlivému Dolu.Bylo tam krásně.Maruško,je u tebe na co koukat a to já ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.