pátek 24. července 2020

Bučovice - Kostel Nanebevzetí Panny Marie

Obec Bučovice v Jihomoravském kraji se pyšní nejen zámkem, ale najdeme zde i významnou sakrální památku. A my jsme se sem jeli podívat po návštěvě Slavkova. 

Interiér jsem mohla vyfotit jen přes mříž. 
 Kousek nad kostelem se krčí kaplička 

A nyní se vydáme na prohlídku zámku. 




12 komentářů:

  1. Krásný kostel. Bučovice také neznáme a tak s Tebou poznávám krásná místa naší země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji ti, že jsi nakoukla. Brzy nakouknu i k tobě. Byl jsme nyní týden mimo počítač a tak mám resty. Příspěvky z dřívějších výletů jsem si přednastavila. Hezký den.

      Vymazat
  2. Maruško, krásné fotky s zajímavým komentářem. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,moc krásné fotky a moc se mi líbí i kaplička.Bučovice vůbec neznám.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, je hodně míst, která mineme a stále je co objevovat.

      Vymazat
  4. Nádherný kostel a nádherné fotografie. Maruško přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Líbí se mi ta koláž. A kostel jsi vyfotila moc dobře i přes mříž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda, že jsem "neulovila" další varhany. :)

      Vymazat
  6. V Bučovicích to neznám, Majko, tam jsme se zatím nedostali. Dvouvěžový kostel je zajímavý, podobný máme i na Třebíčsku. Parádní záběry. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hanko. když se jezdí autobusem, tak je kolikrát čas buď před otevřením zámku nebo potom před odjezdem autobusu zavítat i do okolí navštíveného místa a tak poznáváme i některé vesničky.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.