úterý 7. července 2020

ZOO Tábor Větrovy

Do ZOO Větrovy jsme jeli autobusem. Nejprvej jsme zašli k rozhledně, ale byla zavřená, proto jsme na ni nelezli. cha cha naštěstí byla zavřená, proto jsme na ni nemuseli lézt. ZOO mne hodně překvapila. Čekala jsem malou obyčejnou ZOO ve srovnání s naší oblíbenou Lešnou. Ovšem Lešná mi nyní přijde přeplácaná přečančaná. Tady jsem si připadala opravdu  jako v přírodě se zvířaty. Nádhera a všem doporučuji.

nejprve mne zarazilo vstupné. 110,-Kč se mi zdálo na takovou malou zahradu dost. Ale brzy jsem změnila názor. Z této zahrady jsem byla nadšená. Hned u vchodu nás vítají opičky. 
Dál přejdeme k ptačím voliérám a ...
....k dalším zvířatům. K některým můžeme i do výběhu. 
ke lvům ovšem ne. :)
Surikaty miluje asi každý.
Vysoká se pase poblíž tygřího výběhu.
Není to pro tygra trýznivé? 
Asi ne, potravy dostává dost. 
Krásný výběh mají i medvědi ...
...a návštěvník je má jako na dlani. 

Ani rysa jsme neminuli. 
Vlčí smečka se předváděla na pahorku
I oběd jsme si dali pohodlně a výborný. 
Doporučuji video o jedinečné záchraně ZOO. Spustit lze jen ve webové verzi. 

Dál půjdeme pěšky podle plánku. Chtěli bychom až na plovárnu do Tábora, ale nejdeme tam přímo. Zvolili jsme cestu trochu delší a na plovárnu se doslova doploužili skoro vyčerpaní vedrem. Ale o tom až v příštím vstupu. 

2 komentáře:

  1. Hezká procházka v ZOO Tábor, zvířata tam žijí v pěkném prostředí. Surikaty jsou i v jihlavské zoo a vždycky je kolem plno lidí. Dokonce jsem jednou viděla jak se surikata dostala z výběhu a běhala volně.

    OdpovědětVymazat
  2. Top je také moc hezká ZOO. U papouščích voliér bych vydržela stát hodiny... Všechna zvířata, ale pro mě aru araraunu jsi nafotila luxusně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.