sobota 29. srpna 2020

Červánky

27.8.2020 



10 komentářů:

  1. Parádní fotografie. takové barvy lze vidět jen při východu nebo západu sluníčka. Toto spíš odhaduji na západ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano západ a už v posledním tažení. Já mám okno na sever a syn mne volal, že tohle musím vidět. Ani se mi nechtělo, vždyť jsem takových západů viděla stovky. Ale tohle bylo něco neskutečného. Ty barvy.

      Vymazat
  2. Marie, to je opravdu povedený západ, jako když hoří nebe. Miluji tyto červánkové západy.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,to je opravdu nádhera.U nás poslední dny nic moc.Ale mám pár nafocených duh.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tu sedím u počítače a pusu mám dokořán. To je nádhera ...

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, nádherná fotka. Jako když nebe hoří.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď bývá ta obloha nádherná, jak večer, tak ráno.

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale ohnivá obloha, jak při společném výbuchu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.